1. Afgelopen weekend hebben wij Brabanders genoten van een fantastisch weekendje Zuid-Limburg. Ons wandelingenboekje bracht ons naar 't Hijgend Hert, een juweeltje in dit prachtige landschap. Wij houden van dit soort no nonsense tenten, mooi gelegen in de bossen met prachtig uitzicht en gewoon een leuke kaart met leuke prijzen en waar de kippetjes gezellig tussen de lange tafels door wandelen. Gezellig aanschuiven en een leuke middag beleven en dat hebben we ook gedaan tussen de wandelingen door. De bediening is veelal jong, maar zeer zeker vol goede bedoelingen. Het is waar dat de toiletten op het randje zijn, maar ergens verwacht je dat bijna in dit soort tenten. Al met al een bijzonder sfeervolle locatie waar wij zeker terug komen.

2. Nederlands Vught

Marieke

3. Marieke

4. Marieke

5. Marieke

6. Eetcafé Den Bosch

Marieke

7. Eetcafé Den Bosch

Dit is Fantastisch! Dit moet je meemaken. De kaart is altijd inspirerend, wisselt voldoende, maar de succesnummers blijven er gelukkig wel op. Favorieten zijn de Tonijn en de Chocomousse en ook de cheesecake! Het enige probleem van dit is dat het altijd vol zit als ik er weer eens naar toe wil.

8. Marieke

9. Beekveld heeft al sinds lange tijd mijn hart gestolen!
    Haha, het klopt, er gaat wel eens wat mis, maar dit past wat mij betreft helemaal bij dit geweldig knusse eetcafeetje!
    Je kunt hier fantastisch eten voor heel redelijke prijzen en waar vind je dat nog in een stad als Den Bosch? De gerechten zijn vaak net niet standaard, lekker van smaak en dan ook nog eens heel betaalbaar. Denk eens aan de wisselende lasagna's en de niet te versmaden MonChou-taart als dessert, die al meerdere malen voor mij bijgemaakt is als hij eigenlijk op was!
    Beekveld.. I Like!

10. Marieke

11. Sakana is zeer zeker een aanrader! Tot nu is de sushi altijd erg vers en erg lekker, met name de flamed-variaties zijn verrassend goed. Naast Sushi staan er genoeg andere lekkere (Japanse) hapjes op de kaart, zodat je de avond goed vooruit kunt! Overigens ook een goed afhaal-adres, alleen liggen de prijzen dan wel aan de veel te hoge kant, zeker als je sushi afzonderlijk besteld.
    De kwaliteit van de bediening is helaas zeer wisselend. Er komen verschillende mensen aan je tafel, de één bijzonder vriendelijk en attent, de ander (veel) minder en zo moet je soms even flink de aandacht trekken. Dat is jammer. Al met al komt Sakana zeker op de lijst der favorieten!