• Lid sinds 10 februari 2018

Schoonoord

Oosterbeek
  2. Schoonoord

Oosterbeek

Marie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marie's profielfoto
    Marie vindt de recensie door Marie voor Schoonoord leuk
    Oost-Europees Oosterbeek

Voelde me geroepen om na de ervaring in Schoonoord een recensie te schrijven over de klantonvriendelijkheid van de eigenaar. Samen met een vriendin (komt niet bepaald uit de buurt) gezellig een hapje eten en bijkletsen omdat we elkaar al een half jaar niet echt gesproken hadden. Op zaterdagavond om 19:00 gereserveerd, had niet gehoeven want er waren maar twee of drie tafeltjes naast ons bezet. Om half negen(!!!), toen de rest weg was, werden we weggekeken. Eerst door de baas en daarna werd door de bediening gezegd (toen ik koffie wilde bestellen) dat de koffiemachine al schoon was gemaakt. Thee kon er nog net vanaf. Wel werd er nog even wat streng gezegd dat dit wel de laatste ronde was. Nogmaals, het was 20:30, op zaterdagavond. Vriendin gaf aan dat ze liever van tevoren had geweten dat we binnen twee uur geacht waren de tent te verlaten voordat ze hier helemaal naartoe was komen rijden. ‘Moest van de baas’ werd gezegd. Ik snap dat je liever niet de bediening wil betalen als de tent nagenoeg leeg is maar baas: stuur ze dan weg en ga zelf nog even lekker bedienen in plaats van de popie Jopie uithangen aan de personeelstafel. Ik vind uw vrouw heel vriendelijk maar uzelf zou beter voor een ander vak moeten kiezen met deze instelling. Wij bestelden altijd friet ed bij Schoonoord maar dat gaan we dus nu ook niet meer doen. Oh ja pizza was prima, de kipsate bleek en smakeloos.

2. Marie's profielfoto
    Marie heeft een recensie geschreven voor Schoonoord

3. Marie's profielfoto
    Marie vindt Schoonoord niet leuk