• Lid sinds 29 november 2012

Francisco

Nuenen

Brasserie Kookpunt

Kamperland

Marianne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor 't Genot
    Steakhouse Zierikzee

Heerlijk gegeten. Attente bediening, denkt mee. Gezellig restaurant, goede kwaliteit. Een aanrader!!!

2. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Brasserie Kookpunt

Mmm. Wat hebben we genoten van het heerlijke eten, een etagère met verschillende lekkere gerechten, vlees en vis met verschillende bereidingswijze onze buren vroegen of er ook alleen vis op kon, ook dat werd geregeld. Hierna een vis van het flessenpost menu, regelmatig wisselend menu naast de kaart en heerlijk chocolade dessert. Zelfs mijn kinderen hadden alles op. Echt een aanrader. Serge geniet van zijn kleine zaak en dat zie je in alles en zeker in het eten terug.

3. Marianne's profielfoto
    Marianne vindt de recensie door Marianne voor Restaurant Helder leuk

Op 27 december gegeten bij Helder. Wat een genot!
    Ondanks dat het niet druk was die avond. Heerlijk eten, welkom gevoel, gezellig en correct personeel. Voldoende keuze in alle gangen. Wij wilden ander ijs bij ons warme chocoladetaartje, dat was geen probleem. Dus: een aanrader. Het hert wat langsliep was nog een extraatje voor ons. Hoezo mooie lokatie...

4. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Brasserie 't Torentje

Wat hebben we weer genoten, zowel van het eten als van de sfeer. Het eten, veel huisgemaakte producten, chocolade mousse, sauzen, frites, soepen, heerlijk. Arjan die alles in de gaten heeft, (mijn zoon zat met zijn vinger de saus nog op te peuzelen. Zonder iets te zeggen, maar met een knipoog werd er een lepeltje bij zijn bord gelegd. Goed toch. De saus was ook helemaal op). En Arjan geeft alle mensen aandacht en zijn passie voor zijn bedrijf is zo goed te zien. Wederom genieten en bedankt.

5. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Ristorante Il Gallo

Genieten van alles. Het eten, de attente bedieningen de gastvrijheid van de gastheer. Een aanrader!!

6. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Verhage Fast Food

Een van de betere cafetaria's. De Mac kan er niet aan tippen. Bij eten daar alles op een bord geserveerd en aan tafel gebracht, gewoon bestek. Vriendelijk en attent personeel. Niet gek dat ze in de top 10 van beste cafetaria's staan.

7. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Restaurant Helder

Op 27 december gegeten bij Helder. Wat een genot!

8. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Francisco

Wat een geweldige avond was het. Een workshop Spaans koken met Francisco.. Carmen had allerlei nieuwe recepten bij zich. Na een uitgebreide introductie over het bedrijf, de recepten en de keuken, aan de slag onder genot van een drankje. We waren met 10 personen en hadden gewoon goed te werken. Alle vragen werden beantwoord en allerlei eigen ideeën werden gestimuleerd. Per gang (4) werkte het kookgroepje hun gang af, terwijl de rest alvast kon genieten van een drankje en meekijken naar wens. Veel goede tips en een hoop gezelligheid, en nog iets fijn, niet afwassen dankzij Eva. Dus een aanrader!