• Lid sinds 4 april 2013

Vlissingen
  2. -

Parc Central

Vlissingen

Marianne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor 't Smoske

De laatste tijd valt de kwaliteit zwaar tegen. Eerder kreeg je inderdaad echte 'smos' broodjes waarbij het beleg goed aanwezig was. Nu kan je het knoeien wel achterwege laten want er valt echt niets meer uit. En dat voor 4 à 5 euro per broodje. Je krijgt nog niet eens rauwkost erbij want dat kost weer extra. En wordt alles zelf vers gemaakt? Het lijken gewoon salades van de groothandel, slecht hoor.

2. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Parc Central

Pas hier gegeten maar dat was een flinke domper. Ik liet me overhalen om i.p.v. een plate een hoofdgerecht te nemen met gebakken varkenshaaspuntjes en Aziatische groenten. Het vlees zag er grijs uit, niet gebakken dus en zat in een soort bladerdeegmandje. De groenten kon ik niet vinden dus vroeg ik aan de bediening waar dit was. "Dat zit onder het vlees' was het antwoord. Daar vond ik inderdaad kleine stukjes paprika en ui wat dus de Aziatische groenten voor moest stellen. Er zat verder geen friet o.i.d. bij dus ik vroeg me af of het mandje eetbaar was? Dit moest echter met een met een mes gezaagd worden, erg taai en niet te eten. Gelukkig had mijn tafelgenote een bak friet dus hoefde ik niet helemaal honger te lijden. Haar maaltijdsalade bestond trouwens uit sla met een soort hele camembert in het midden met schijfjes aardbei(?) een rare combinatie en niet lekker. We hadden dus beter naar friet van piet kunnen gaan, zonder van het (ook nog vele) geld!