• Lid sinds 8 september 2015

1. -

Bandoeng

Oost-Souburg

Marianne Evers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marianne Evers's profielfoto
    Marianne Evers heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

Wij waren op de markt in Vlissingen en daar werden Indische verse producten verkocht door de Indische Kraam. Deze dames maken alles zelf, dus ik dacht die weten beslist een goed Indisch restaurant. En ja hoor, ze belden in de vroege morgen Indisch Restaurant Bandoeng in Oost-Souburg.
    In het weekend bieden ze een geweldig buffet dus hoef je niet à-la-carte te bestellen. De grote variatie, de authentieke smaken van mild tot pittig en de versheid van alle gerechten waren buitengewoon. We hebben werkelijk alles uitgeprobeerd en iedere smaak was verfijnd en je proefde gewoon hoeveel puurheid, liefde en aandacht aan ieder gerecht was gegeven. Wij wonen in Duitsland, maar ik ga met veel enthousiasme terug.
    Het personeel en de eigenaar waren oprecht vriendelijk. Ondanks de grote drukte steeds bedacht op de klant en zijn behoefte - tijdige bediening van de drankjes en geduldige uitleg over het buffet. Je kwam ook niets tekort, omdat het buffet constant werd aangevuld. Als je bedenkt hoe smaakvol ieder gerecht was en hoeveel werk het is om Indisch op goed niveau te koken, dan is de prijs kwaliteit zeer zeker terecht! De atmosfeer was super gezellig en niemand liep elkaar in de weg. Ik vond het zeer familiaal en knus.
    Conclusie: dit restaurant wordt met veel liefde door ons aanbevolen :>))