• Lid sinds 22 oktober 2016

1. -

La Vie

Renesse

Marian van Donk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marian van Donk's profielfoto
    Marian van Donk vindt de recensie door Marian van Donk voor La Vie leuk

Waren altijd vaste klant bij La Vie. Heerlijke broodjes, lekker gebak, uitstekende daghap en dat alles voor een schappelijke prijs en vriendelijke uitbater en personeel. Van dit alles is helaas weinig meer van over wij, raden iedereen aan die altijd bij La Vie kwam om maar eerst eens na te denken alvorens iets te bestellen. Jammer hoor van zo'n mooie zaak.

Sjaak en Greet

2. Marian van Donk's profielfoto
    Marian van Donk heeft een recensie geschreven voor La Vie

Sjaak en Greet

3. Marian van Donk's profielfoto
    Marian van Donk vindt de recensie door Ellen en piet voor La Vie leuk

Ellen en piet

Wij kwamen daar jaren vanaf het begin. Altijd tevreden, meer dan tevreden zelfs. Jeroen en zijn vriendin Nicolette runden de zaak geweldig samen met het overige personeel. Geweldig eten en geweldige service. Van de week waren wij er weer om tot de ontdekking te komen dat de huisbaas (ijsboer geleijnse ernaast) ineens de zaak had overgenomen. Hij zei dat de uitbater (Jeroen en zijn vriendin Nico) beiden ziek waren, niemand van het vaste personeel was meer aanwezig. Wij bestelden een broodje maar de kaart was ingekort en eerlijk het was niet te eten vergeleken bij wat we normaal daar kregen. Na enig speurwerk zijn wij erachter gekomen dat Jeroen en vriendin na jaren hard werken er op een schandalige manier zijn weggepest door de eigenaar. Mensen die recensies lezen en besluiten bij La Vie wat te gaan eten, DOE HET NIET! Het eten is niet lekker meer zonder uitbater Jeroen.

4. Marian van Donk's profielfoto
    Marian van Donk vindt de recensie door Freddy voor La Vie leuk

Wij waren altijd vaste klant bij La Vie. We werden altijd vriendelijk en deskundig geholpen en alles was super vers en heerlijk. Helaas is die tijd voorbij. Het vertrouwde personeel is weg, en nu hoort t ineens bij de ijssalon. Ondeskundige nieuwe medewerkers, smoezelige kleding. En al een paar keer oude broodjes gehad. Ook in de winkel ziet het er niet meer proper uit. Wij komen er niet meer!

2,9
  5. Marian van Donk's profielfoto
    Marian van Donk heeft gereageerd op een recensie van La Vie

Wat fijn dat er mensen zijn die onze zoon en schoon dochter een hart onder de riem steken.La Vie is niets meer zonder Jeroen en Nicolette en het personeel die hart voor de zaak hadden .