• Lid sinds 6 augustus 2019

3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Nieuwe recensie

Maria heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Maria's profielfoto
    Maria vindt de recensie door wim peeters voor Eethuis en Snackbar Bellevue niet leuk

slechte ervaring, ben net vandaag 31/05/2017 om 13u45 de tent uitgelopen, zitten er gewoon twee personen ongezellig hun sigaret te roken aan de balie terwijl je er zit te eten, vraag ik of het stoort als ik verder eet, antwoorden ze het stoort je duidelijk als wij roken, vraag ik hun sigaret te doven, zeggen ze gewoon je kan aan de andere kant gaan zitten, echt niet normaal, met alle chinezen, maar niet met de deze, en de eigenaar die gewoon niets daartegen onderneemt, gewoon buiten proportie, zulke zaak moeten ze gewoon verbod opleggen rokers toe te laten in hun pand

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. Maria's profielfoto
    Maria heeft gereageerd op een recensie van Eethuis en Snackbar Bellevue

Hallo dit is Maria en wil even zeggen..je kan misschien het tent haten maar dan moet je geen leugen verzinnen. Het gaat om het eten, het eten daar is lekker en goeie kwaliteit. Hun proberen alles om de tent beter te maken voor de klanten. Je kan er misschien niet eens zijn maar dat boeit mij niet. Ze hebben alles gedaan om het te laten stoppen maar het lukte niet omdat hun niet luisteren. Nu is er een verandering en het is beter. En dit is een klant die al jaren daar hebt gegeten en tot nu toe nog steeds. Probeer jij maar eens daar te werken en dan weet je hoe het voelt elke dag, ik heb het geprobeerd en het is gewoon heel moeilijk dus ga jij maar eens proberen en dan weet je pas wat hun allemaal meemaken. Eens je nog een goeie dag.

3. Maria's profielfoto
    Maria vindt Eethuis en Snackbar Bellevue leuk