Activiteiten van Margon

1. Margon's profielfoto
    Margon heeft een recensie geschreven voor Het Vissershuis

Wat een fantastisch restaurant is dit toch en meer mensen weten dit want op donderdag was er al voor het hele weekend geen tafel meer te krijgen. Alles al gereserveerd.
    Gelukkig voor ons kwam er een annulering en konden we zondagavond toch aanschuiven.
    En het was weer genieten van de lekkere en mooi opgemaakte gerechten die we uit hadden gekozen.
    Vooraf hadden we gekozen voor oesters, scampi"s en carpaccio.
    Allemaal even lekker en geen enkele op of aanmerking alleen dat het zo lekker was.
    De hoofdgerechten vielen net zo goed in de smaak: Noordzeetong, tarbot en spiegelmenu ( wat deze keer bestond uit gebakken zalmfilet met asperges ) Heerlijk!
    De bediening was professioneel en erg vriendelijk en ondanks dat het restaurant vol zat was er meer dan genoeg aandacht en werd alles goed in de gaten gehouden.
    Kortom dit restaurant durven we iedereen met een gerust hart aan te raden!
    Wij hebben door jullie weer genoten van een gezellig, ontspannen en bijzonder lekker avondje uit.

2. Margon's profielfoto
    Margon heeft een recensie geschreven voor Het Havenhuis

Vriendelijke, attente bediening. Heerlijk eten (een genot om de schitterend opgemaakte borden te krijgen, maar zo mogelijk een nog groter genot om de gerechten te proeven). Het geadviseerde bijpassende wijnarrangement vonden we zeer geslaagd. Een sfeervolle, gezellige ambiance. En ook met mijn allergieën werd op vakkundige en smakelijke wijze rekening gehouden.
    Kortom hier komen we vaker terug en het Havenhuis durven we iedereen met een gerust hart aan te raden. Een pareltje!

3. Margon's profielfoto
    Margon heeft een recensie geschreven voor Het Havenhuis

Afgelopen vrijdag hebben we een heerlijke verwenavond gehad bij het Havenhuis! Het was voor ons de eerste keer dat we in dit restaurant kwamen. We werden heel vriendelijk ontvangen bij de deur en naar onze tafel gebracht. Wat een gezellig restaurant is dit. Er heerst een heel vriendelijke, prettige sfeer. De amuse die gebracht werd smaakte prima en was echt een lekkere binnenkomer wat onze verwachtingen hoog deed spannen voor de rest.

Als voorgerecht kozen we allebei de gravad lax. Dit vonden méér dan lekker. Alleen al voor dit voorgerecht komen we hier zeker nog een keer terug. Daarna hadden we gekozen voor de Griet en voor de Zeewolf. Ook deze 2 gerechten vielen bij ons prima in de smaak en vonden we erg lekker. Het garnituur paste er erg goed bij en de Vlaamse frietjes in schil waren lekker bruin gebakken. mmmm. Normaal eten we nooit van de bijbehorende aardappeltjes/frietjes maar deze waren zo lekker dat ze bijna allemaal op gingen. Als toetje kozen we voor de bramenparfait en voor koffie met een borrel. Ook dit nagerecht voldeed weer aan de verwachting en was bijzonder lekker.

Kortom we hebben echt genoten van deze avond door het lekkere eten, de attente en vriendelijke bediening en de fijne ambiance. Hier komen we zeker nog terug en durven we iedereen met een gerust hart aan te raden. Een topper!

4. Margon's profielfoto
    Margon heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Haard

Margon

Gistermiddag neergestreken op het heerlijke zonnige terras. We werden verwelkomd door het attente en vriendelijke personeel.

We kozen alledrie voor het 3 gangen lunchmenu. Je kunt steeds kiezen uit 3 verschillende suggesties. Wij gingen voor 2x trio van visbereidingen en 1x rundercarpaccio. Heerlijk! We hebben genoten.

Hoofdgerecht was 2x de biefstuk en 1x vis van de afslag (vis bleek een zalmmoot met asperges te zijn). Wederom genieten! En ruim voldoende. De biefstuk was heerlijk mals en gebakken zoals opgegeven en de zalm en asperges waren ook heerlijk sappig en zacht.

Toen hadden we gekozen voor 2x petit grand dessert en 1x koffie met een borrel. Ook deze gang overtrof weer onze verwachtingen. Zeker als je weet dat ik een dieet moet volgen en de gerechten à la minute aangepast werden voor mij. Dit kan alleen maar als er met verse producten en bereidingen gewerkt wordt.

En dit alles voor maar 28,50 pp. De prijs/kwaliteit verhouding vonden we dan ook super!

Er werd ons steeds gevraagd of de volgende gang al mocht doorkomen, maar omdat we zo'n lekker plekje in de zon en uit de wind hadden, hebben het rustig aangedaan. Dit was geen enkel probleem. Bij de (door ons gekozen) gerechten zijn de aangegeven wijnsuggesties zeker aan te raden.

Kortom dit restaurant durven we met een gerust hart iedereen aan te raden. Wij komen hier zeker nog vaker terug om te eten of iets te drinken op het gezellige terras.