• Lid sinds 9 december 2009

Peer

Gorinchem

Roma

Gorinchem

Marga heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marga's profielfoto
    Marga heeft een recensie geschreven voor Roma

Het restaurant is echt top.

Goede kwaliteit van eten, zowel de pizza als de pasta.

Service en bediening zijn echt goed, je wordt persoonlijk benaderd en vriendelijk.

Prijs en kwaliteit: zoals gebruikelijk, niet goedkoop, maar niet te duur.

Een goed teken is dat:

Soms zijn bepaalde gerechten wel niet meer in voorraad, wat mij opvalt is dat dit gerechten zijn waarbij er heel bederfelijke producten gebruikt behoren te worden, zoals garnalen en mosselen.

2. Marga's profielfoto
    Marga heeft een recensie geschreven voor Peer

2 jaar geleden kwam ik wekelijks in het restaurant Peer, het eten was toen vers, kwaliteitsvol en goed, zeker gezien de prijs die ze toen vroegen. 21,50 voor een volledig 3-gangenmenu.
    De bediening was vlot, vrolijk en echt klantgericht.
    Ruim van tevoren was reserveren op alle dagen een must.

Echter nu, 2 jaar later is de kaart nog niet veranderd, de lokatie waarschijnlijk nooit schoongemaakt, want de laag stof was zeer groot opgebouwd en het zag er wat smoezelig uit.

Er was maar 1 tafeltje bezet. (nu nog loop ik regelmatig langs en bewust loop ik door, Peer trekt geen volle zalen meer! )
    De kwaliteit van het eten is drastisch verminderd.

De carpacio was groen uitgeslagen. Na 2x terugsturen en geen verandering besloten op te stappen. Hierna nooit meer terug gekomen.

Daarnaast verwacht ik dat personeel representatief gekleed is en niet dat ik de onderbroek van de ober kan zien, omdat hij vergeten is een riem in zijn (veel te grote) spijkerbroek te doen. Hooguit onsmakelijk gewoon.

Tip voor Peer:

Zorg voor verse producten.

Verander de kaart.

En zorg voor wat meer ervaren personeel (waarbij ik niet de onderbroek kan zien, omdat de spijkerbroek op de knieen hangt)