• Lid sinds 16 augustus 2010

Tof

Gouda

marcospr heeft nog geen foto toegevoegd

1. marcospr's profielfoto
    marcospr heeft een recensie geschreven voor Tof
    Nederlands Gouda

Op een mooie nazomeravond hier gegeten. Van de vriendelijke bediening kregen we de tip om eerst in de lounge banken te gaan zitten alvorens op een gewone stoel aan tafel te gaan voor het eten. En dat beviel erg goed. De sfeer is erg relaxed wat aan de ene kant betekent dat je niet direct je hoofdgerecht krijgt geserveerd als je net de overheerlijke uiensoep of mosterdsoep op hebt, maar aan de andere kant dat je het mandje brood pas krijgt bij de soep i.p.v bij het glaasje wijn vooraf en dat als je naar de film van 21.30 uur wilt er geen tijd is voor een toetje. Hier staat echter tegenover dat je vooraf van de zaak een heerlijke amuse krijgt geserveerd en dat het eten van prima kwaliteit is. Wordt ook leuk uitgeserveerd want het oog wil ook wat. De 'Gebraden Piepkuiken' zal ik niet gauw nog een keer nemen, want het is wel heel veel kluifwerk voor weinig vlees die in mijn geval niet merkbaar gemarineerd was in de beloofde "ketjap, chili, bruine suiker, knoflook, uitjes,

Mosterd, gember, peper, tabasco en worcestershiresauce". De 'Tsjis Barchje' van mijn tafelgenote smaakte haar echter heel goed. Die neem ik de volgende keer.