• Lid sinds 19 september 2011

Simo

Almere

BBQ Burger

Almere

Marco heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marco 's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Simo
    Marokkaans Almere

Heb hier o.a wel eens een broodje gegeten. Alle vlees gerechten zijn heerlijk op smaak gemaakt. Aardig personeel. Echt een aanrader.

2. Marco 's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Le Passage

Met ze vieren wat wezen drinken. Duurde allemaal best lang terwijl het niet eens druk was. Een van ons had een boeren omelet besteld waar die vervolgens 30 minuten op moest wachten. En toen hoefde hij deze dus niet meer. Reden die wij kregen ja de keuring was er en een omelet heeft zijn tijd nodig. Je gaat mij niet vertellen als er 4 man in de keuken staan dat er geen 1 even die omelet kan maken. En de bediening sprak alles tegen toen ik vertelde dat ik zelf uit de horeca kwam en mensen bij ons zelf max een kwartier maar op hun biefstuk of mixgrill hoefde te wachten. Irritatie sprong van de gezichten af en er kwamen nog nare opmerkingen naar ons toe vanuit de keuken. Wat een bagger tent is dit. Ik raad iedereen af hier heen te gaan.

3. Marco 's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Umami

Vanavond heerlijk gegeten met 2 personen. Vriendelijke bediening. Hele mooie zaak. Echt een aanrader. Ook als je een keer wat anders wil dan de meeste oosters gerichte restaurants.

4. Marco 's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Brasserij De Bergerrie

Leuk restaurant om gewoon lekker te eten. Vond de service beter kunnen. Duurde lang voordat we gegroet werden cq. naar de tafel werden geholpen. Opnames van drank en eten duurde lang. Bijverkoop was matig tot slecht. Terwijl het eten en drinken van prima kwaliteit is. We hebben heerlijk gegeten, maar hadden het gevoel niet altijd gezien te worden door het bedienend personeel wat nog een hoop kan leren. Ik kom zeker nog een keer terug. Heb mijn kritiek ook geuit bij betaling. Dit werd zeer goed ontvangen door het personeel.

5. Marco 's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor BBQ Burger

Ik heb er nu een aantal keer gegeten. Alles smaakt daar prima.

+ punten:
    - toegankelijkheid
    - persoonlijke bediening
    - uitstraling van de zaak
    - de kleine menukaart (houdt het overzichtelijk)

- punten:
    De ganering (de koolsla is heerlijk maar dat is het dan ook.
    Ik denk met een beetje gemende sla, lekkere dressing erover dat het geheel van bord zo andere uitstraling krijgt). Dat houd het toch simpel, maar net ff het gene wat ik persoonlijk mis.