• Lid sinds 15 oktober 2017

Wereldrestaurant Mierlo

Mierlo

Restaurant Buitenhof

Roggel

Marco de Waal heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marco de Waal's profielfoto
    Marco de Waal heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Mierlo

Hier wordt nog echt hard gewerkt om het de gasten naar de zin te maken. Vakmannen achter de wok en bakplaten - borden worden binnen een minuutje afgeruimd van de tafel - drank all-inclusive wordt zeer snel weer bijgevuld. Het was niet erg druk, maar dat weerhield het team er niet van om hard te lopen voor de gasten. Ik kom hier regelmatig en ben nog nooit teleurgesteld. Een absolute aanrader!

2. Marco de Waal's profielfoto
    Marco de Waal heeft een recensie geschreven voor Restaurant Buitenhof

We hebben iets te vieren. Gisteren niet gelukt te reserveren, kon pas om 19:00 uur, maar dat is voor ons te laat.
    Vandaag dan maar om 11:00, aan de balie: Mag ik een tafel voor 6, 17:30. "u kunt pas vanaf 1900 terecht, daarvoor zitten we al vol" - ja , dat zeiden jullie gisteren ook. Toen liep ik langs en toen was het maar voor een kwart vol. "Ja meneer, we hebben 180 tafels, maar slechts 1 keuken" was het antwoord.

Hierbij nomineer ik jullie voor de klanten wegjaag club. Gefeliciteerd!

Want als ik wel het 'geluk' mag hebben te kunnen eten op de tijd die mij schikt, dan wacht ik ook altijd een uur tussen het hoofdgerecht en het dessert. Met jonge kinderen...

Het is tijd voor fatsoenlijk management in deze zaak. De vaste gasten zijn allemaal al afgehaakt ( van de camping en de buitenhof). Met de dag gasten is de concurrent bijna klaar met de bouw op de buitenhof.

Toch nog even gekeken, bij de online reserveringen was 18:15 nog beschikbaar. Maar ik heb geen honger meer.

Veel succes nog toegewenst met jullie restaurant.