• Lid sinds 3 mei 2017

Shabu Shabu

Rotterdam

Brazzo

Rotterdam

marco-boonstra heeft nog geen foto toegevoegd

1. marco-boonstra's profielfoto
    marco-boonstra heeft een recensie geschreven voor Snackbar Augi
    Chinees-Indisch Rotterdam

Ik kom vaak bij dit surinaams, Antiliaans, Indisch en chinees eethuis. Ze hebben heel veel keuze wat ik erg goed vind. Als ik hier ga eten kies ik 2 van de 3 keer wel voor het Geroosterd Spek dit spul is echt ongelovelijk lekker. Het geroosterd spek zit in een lekker sausje en gecombineerd met witte rijst is het het lekkerst. De Saoto soep is ook een aanrader. Die neem ik er 9 van de 10 keer ook bij. Alles wat ik overhoud warm ik de volgende dag op mijn werk op. Uniek!

2. marco-boonstra's profielfoto
    marco-boonstra heeft een recensie geschreven voor Brazzo

Ik heb mijn vriendin uiteten genomen naar dit unieke historische pand. Ik weet dat mijn vriendin van historie en landelijk houd. Ik heb van een vriend gehoord dat het super romantisch zitten is. Vandaar dat ik een kijkje op de website heb gedaan. Het zag er allemaal verder goed uit op de website, dus ik heb mijn vriendin als verrassing meegenomen naar dit unieke historische pand. De borden eten zijn net zoals het pand uniek en leuk opgemaakt. Zonde om op te eten! Maar uiteindelijk geen spijt van gehad. De smaak wat heerlijk en uniek. Ik heb mijn vriendin zien stralen van het lachen.

3. marco-boonstra's profielfoto
    marco-boonstra heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Met mijn vriendin hier geweest. We namen veel sushi omdat wij in de recensies zagen dat de sushi erg goed was. Uiteraard was dit weer het geval, de sushi was geweldig! Nooit meer ergens anders naartoe om sushi te gaan eten, Shabu Shabu is de beste. Personeel is heel erg vriendelijk en luistert naar wensen van de klanten. De locatie van het restaurant is erg gezellig en knus. Top dit!

4. marco-boonstra's profielfoto
    marco-boonstra heeft een recensie geschreven voor Brasserie Heerlijk

Eergister hier gegeten met een collega tijdens de lunch. We hadden een beetje haast en hadden dit dus ook aangegeven. Ik had de uitsmijter met runder pastrami en mijn collega het broodje van de chef. Binnen 10 minuten stond het eten al op tafel dit zorgde ervoor dat we toch wel rustig konden eten in plaats van snel eten en weer weg gaan. Over het geheel een erg leuke brasserie met vriendelijk personeel en realistische prijzen voor goed eten. Zodra ik wat meer tijd heb kom ik hier zeker uitgebreider eten.