• Lid sinds 1 september 2014

1. 1

SAM's Pannenkoekerij

Bakkeveen
Nieuwe recensie

Marcel heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft gereageerd op een recensie van SAM's Pannenkoekerij

Hahaha Rob,

nee hoor nix natrappen, prijs/kwaliteit is gewoon een 1.
    Als je naar een pannenkoeken restaurant gaat dan verwacht je lekker
    verse/net gebakken pannenkoeken, maar je krijgt vieze kleffe opgewarmde pannenkoeken uit de magnetron.
    Dus de prijs/kwaliteit is een 1 want al zouden ze me een gratis pannenkoek aanbieden zou ik er nog niet heen gaan!
    Enigste plus is de speeltuin maar zo te lezen ook nog gevaarlijk in een andere recensie(Voet gebroken van een kindje,personeel helpen....dus niet).

Dus denk ik zomaar Rob dat je misschien wel de man bent van de Keizer(lees bedrijfsleidster) of misschien familie??

Fijne dag en eet smakelijk (maar niet bij SAM's Pannekoekerij !)

Marcel

2. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor SAM's Pannenkoekerij

Afgelopen zaterdag 30 augustus besloten wij hier te gaan eten. De speeltuin en doolhof zijn super voor kinderen. Alleen hou het ook hierbij of drink alleen wat op het terras. Wij waren met een groep van 17 personen. Pannenkoeken zijn voorgebakken en worden "bestrooid". 3 pannenkoeken met kip waar bijna geen kip opzat, op de opmerking "er zit nagenoeg geen kip op" werd door de "manager" gezegd "het is ook geen pannenkoek kip maar pannenkoek Roan"? De halve kinderpannenkoek die ik voor mijn zoontje van 2 had besteld moest ik als een sticker van het bord trekken. Ook de pasta's waren top... Not!!

In de discussie met de "manager" waarin ik zei: maar de klant is toch koning? Antwoordde ze: maar ik ben de keizer.

In het kort: leuke speeltuin! Restaurant wordt gerund door een mevrouw die denkt dat ze goed bezig is en ook graag aan je verteld over haar goedlopende bedrijf, maar in werkelijkheid is de kwaliteit van het eten zeer slecht! Enige plus: we hoefden nix te betalen, zelfs de drankjes niet (17 man). Ons zien ze hier nooit meer terug!