• Lid sinds 19 februari 2013

Primo Piano

Brielle

De Proeverij

Zierikzee

Marcel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Paviljoen de Duinrand

Leuk restaurant op een leuke lokatie. Hele attente en deskundige zwarte brigade. Leuke avond gehad en lekker gegeten. Aanrader!

2. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Napoli

Lekker gegeten. Gewoon goed. Geen gelegenheid voor een intiem etentje. Tafels staan erg dicht op elkaar en het is erg luidruchtig. Prima adres voor een lekkere maaltijd, maar weinig sfeer.

3. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor De Proeverij

Bij toeval bij "De Proeverij" terecht gekomen. Al buiten ademt het restaurant sfeer en gezellighied uit. Binnen een leuke ontvangst door de gastvrouw en aan de bar plaats genomen voor een apéro. Men heeft daar verstand van zaken en adviseert op een goede wijze over de diverse gerechten.

Voor een zaterdag in januari was het behoorlijk druk, maar in het restaurant loopt voldoende en vooral attent personeel. Je hoeft nooit lang te wachten.

Goede en niet te ruime kaart. Voor ieder wat wils en een goede keuze tussen vlees, vis en vegetarisch.
    Eten is prima en de prijs kwaliteit verhouding is goed. Het eten is gewoon smakelijk en goed! Aanrader is vooral de proeverij van oesters als voorgerecht.
    Misschien een tip: doe bij de gebakken kabeljauw de overigens prima mosterdsaus er in een kommetje bij. Nu lag het erop (erg veel) en da's dan jammer van de vis.
    Super nagerechten en de crêpes suzette waren super!

Kortom, we wonen in de buurt en dit restaurant komt zeker op onze lijst erbij!

4. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Leipzig
    Internationaal Rotterdam

Voorafgaand aan het optreden van de Edwin Eversband met 6 personen gegeten bij Leipzig.
    Ontvangst was prima.
    Prettige, vriendelijke en professionele bediening.
    Het knappe is dat je als klant geen last hebt van de drukte hoewel je ziet dat het personeel erg druk is. Glazen worden op tijd gevuld en lang wachten is er niet bij. Personeel blijft vriendelijk en zorgt dat je ruim op tijd bent voor de voorstelling.

Het eten van de kaart is smakelijk en vers. Dit geldt zowel voor het voor-, hoofd- en nagerecht!

Ook de rode huiswijn is erg lekker.

Kortom: dikke aanrader voor als je eens lekker wilt eten in combinatie met een theatherbezoek!

5. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Primo Piano

Op aangeven van een collega gingen wij vol verwachting naar Primo Piano in Brielle.
    Na een vriendelijk welkom kregen wij een tafel.
    De kaart bevat voldoende keuze in pasta-, vlees en visgerechten. Daarnaast is er ook nog een menu.

Ikzelf had de entrecote en mijn tafelgenote een wildstoofpotje.
    De entrecote was prima gebakken en goed van smaak en werd begeleid door een grote hoeveelheid gebakken paddestoelen en aardappels uit de oven. De laatste waren niet bijzonder van smaak en hadden voor mijn gevoel langer in de oven gekund.

Minder enthousiast was mijn tafelgenote over het stoofpotje. Was qua smaak niet veel bijzonders en had ook uit blik kunnen komen. Het hoofdbestanddeel leek erg veel op rundvlees.
    Ook hadden we wel verwacht dat er groente of sla bij onze gerechten zou worden geserveerd maar daarvan was geen sprake.

De desserts, tiramisu en panacotta waren perfect.

Hoewel de bediening hun uiterste best deed om het ons naar de zin te maken, maakte het geheel niet een erg professionele indruk.

Samenvattend: leuke ambiance maar op veel vlakken is nog winst te halen.