Activiteiten van Marcel

1. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Da Roberto Oost

Pizza's zijn voorgebakken broodbodems dus, geen gekneed Italiaans deeg. Topping van bolognaisesaus. Pas op! Deze saus met "vlees" is echter broodkruim! Dit is de reinste oplichting. Het kleinste wijnglas is hier verkrijgbaar met een half glas Italiaanse sulfiet wijn. U bent gewaarschuwd!

1,1
  2. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Aan de Meule

Wij hebben weer een bezoek gebracht aan uw restaurant.

Mijn (onze) bevindingen waren wederom zeer teleurstellend.

Bij een vorig avondje uit was de vis bedorven. Nu een 3 gangen Menu met een fles huiswijn. Wijn was troebel en er dreef stof op (?). Goed opgelost door bediening door de fles te verwisselen. Na een vergissing in de keuken arriveerde ons hoofdgerecht 1 uur later.

Aan de konijnenbout was kraak nog smaak (een waterrat! In keukentermen.) Bruine (Knorsaus) met een scheut azijn. Is dit de overal geroemde Limburgse Konijnenbout met (pruimen)saus? Terecht op de kaart vermeld als ”konijn in het zuur”. Gekookt stuk vlees zonder smaak en een saus die totaal niet harmoniseert met een te verwacht gerecht. De groenten waren zo uit de bain-marie gevist, waterig, laf en smaakloos.

Mijn tafeldame “genoot” van een zelfde garnituur met ondefinieerbaar (wild)vlees en Knor bruinesaus.

Voor- en nagerecht waren geen verrassing.

Ik besef dat een menu van 22,95 niet spectaculair hoeft te zijn maar aan smaak mag in dit geval zeker niets ongewoons verlangd worden. Vele restaurants waaronder sterrenzaken serveren een 3 gangen kwaliteitsmenu van 30,- mèt amuses en ambiance als voorbeeld.

Ik verwijs uw keuken naar diverse websites of (bij)scholing voor een goede en smaakvolle bereiding van o.a. ”Konijn” en andere gerechten. Veel te veel gemak- en instant items.

In de keuken is structureel iets mis een klus voor Gordon Ramsay.

Hopende passende maatregelingen te treffen om met uw restaurant een goede nasmaak voor uw gasten te behouden. Wij zullen toch niet de enige met deze ervaring zijn.

2,7
  3. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Jean la Brouche

Wij kunnen ons niet verenigen met alle schrijvers.

Kritisch maar vol verrassing naar "La Brouche" In tegenstelling tot andere berichten, wij waren vol lof. Met een Groupon-bon werden we verrast door een sprankelende huiscocktail mèt de vermaarde kalfskroket van Jean weleer als amuse. Een klassieker tot in de puntjes verzorgde salade Niçoise. Een voortreffelijk originele konijnenbout met échte frieten en mijn tafelgenote verse slip tongetjes om de vingers bij af te likken en een dessert toe.

Bediening was jong en voornemend. Prijs kwaliteit verhouding meer dan waard, wij komen terug.