• Lid sinds 28 augustus 2011

Si-Chuan

Velp gld
  3. Si-Chuan

Velp gld

Marcel Helsen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marcel Helsen's profielfoto
    Marcel Helsen vindt de recensie door Sandra voor Great Wall leuk
    Chinees-Indisch Huissen

Beste Chinees van Nederland. Ik ben erg 'kritisch' maar hier vind ik het heerlijk!!!

2. Marcel Helsen's profielfoto
    Marcel Helsen heeft een recensie geschreven voor De Gulle Goedzak

Huissen 9 okt 2011
    Afgelopen woensdag avond een 25 jarig jubileum van een collega gevierd in Gasterij de Gulle Goedzak.
    We werden netjes ontvangen, de jas werd weggehangen, en een welkomsdrankje aangeboden. De rest van die avond heb ik niet meer "droog" gezeten. Het buffet bestond uit een warm deel en koud deel, iedereen kon halen zoveel en vaak als hij wilde. Het was gewoon harstikke lekker en goed.
    Verder is het zo dat in mijn ogen de gezellige inrichting van deze zaak zeker een stemming verhogende werking had. Je kunt hier alleen terecht op afspraak.
    Dus als ik weer eens wat organiseren mag, is de keuze weer een stukje moeilijker. In deze zaak is het gewoon "prettig" toeven!

3. Marcel Helsen's profielfoto
    Marcel Helsen heeft een recensie geschreven voor Bella Napoli

Als restaurant stelt het niet zo heel veel voor, maar als ik met mijn gezin hier ga eten en we gaan "achter" zitten, dan nemen de vrouw en kids een Pizza, die is naar hun idee gewoon de beste die ze in Huissen kunnen krijgen. Ik zelf neem dan meestal een schotel gemengd met shoarma en döner.. Ik krijg dan een bord vol met vlees, en patat en zelfs nog het nodige gezonde spul... Ik heb dan mijn meer dan voldoende, lekker eten gehad! Met drinken erbij moeten we dan een bedrag afrekenen waar ik echt compleet geen moeite mee heb, de prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. Wij doen dit dus regelmatig en zijn er zeer over te spreken.

4. Marcel Helsen's profielfoto
    Marcel Helsen heeft een recensie geschreven voor Kom Binnen

Ik heb hier onlangs een jubileum etentje gegeven met in totaal 28 mensen. Daar deze groep voor de normale menu kaart te groot is, hebben we gekozen voor een saladebuffet met BBQ en bedienend personeel.
    Inmiddels weet ik dat ik kan terug kijken op een geslaagde avond! Er was ruim voldoende te eten en dan niet onbelangrijk, het was ook allemaal prima van smaak! De dorst kon goed weggespoeld worden want we werden tijdig voorzien van ons drankje!
    We zaten met onze groep in de binnentuin, welke voor de gelegenheid volledig overdekt was. De temperatuur is het enige waar we wat over konden klagen, je zit buiten, en dan kan het net wel, net niet... In dit geval kon het gelukkig net wel. Zover ik weet gaat dit euvel verholpen worden met terrasverwarmers.
    Ik durf dan ook te stellen heb je iets dergelijks in gedachte voor een groep niet groter dan ik denk 35 man, neem dan ook gerust contact op met "kom binnen" het is er leuk ingericht, goede bediening en t eten is smaakvol, en het is allemaal betaalbaar.

5. Marcel Helsen's profielfoto
    Marcel Helsen heeft een recensie geschreven voor Roma
    Pizzeria Huissen

Ik ben hier gisteravond met mijn gezin wezen eten. Mijn vrouw had champignons als voorgerecht, en ze was er erg over te spreken. Mijn kids hadden een pizza en die waren ook prima. Ik had een tournedos in pepersaus,

Helaas was de Entrecôte zo goed als helemaal doorbakken, dus eigenlijk gewoon niet lekker. Ik had ook eigenlijk een tournedos moeten nemen bedenk ik me achteraf, want die vetrand daar was ik al helemaal niet blij mee. Maargoed.

Ik heb hier wel vaker gegeten en eigenlijk is het gewoon prima, alleen dit keer was ik er niet blij mee. De bediening is prima en vriendelijk.

6. Marcel Helsen's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  7. Marcel Helsen's profielfoto
    Marcel Helsen heeft een recensie geschreven voor Si-Chuan

Ben onlangs met mijn vrouw samen bij jullie wezen eten. Bij binnenkomst hebben wij aangegeven wat wij wel en niet wensten, namelijk, mijn vrouw is vegetarisch en ik lust zowel geen kaas als vis. U heeft ons met uw verrassingsmenu idd verrast. Wij hebben heerlijk gegeten en echt genoten. Wij weten dan ook zeker dat we binnenkort weer een keer in uw restaurant zullen gaan eten!