• Lid sinds 2 april 2012

Tea Time

Zuidwolde dr

John Mullins

Maastricht

Marc heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor John Mullins

Marc

Zijn hier met een groep vrienden heen geweest en hebben ons werkelijk prima vermaakt. Echte goede sfeer en leuke/goede bediening. Spreken daar Nederlands en Engels en het eten was er prima. Een all-in menu gegeten en van het begin tot einde was het erg lekker.

Een eetcafé die we iedereen kunnen aanraden!
    Als we nog eens in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

2. Marc's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Tea Time

Marc

Wat een mooie locatie, stukken mooier dan de vorige. Het is al een belevenis om bij Tea Time een High Tea te nuttigen maar in de nieuwe villa is het helemaal TOP! Wij vonden het heel erg gezellig, goede bediening en er hangt een perfecte sfeer die past bij de Engelse tradities. Hier moet je echt eens zijn geweest... En mannen, ook jullie vinden het hier mooi!

4. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Boschzicht

Marc

Lieten ons lang wachten op drinken en kregen geen patat meer voor een tweede keer. Waren met 4 personen en patat was snel op, we vroegen om meer maar de bediening was ons gewoon vergeten. Daarnaast hadden we drinken besteld en ook die was men vergeten.

Eten was op zich wel lekker maar de bediening was echt naatje. Zelfs de jongen die ons kwam bedienen zei ons dat hij zijn dag niet had... Pardon? Zouden gratis drankje krijgen maar deze hebben we toch uiteindelijk zelf moeten betalen.

Voor ons dus geen tweede keer meer, mits ze dit aan passen!

5. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Tea Time

Marc

Geweldig!! Wat een leuke sfeer hier en de bediening is ook heel erg vriendelijk. We hebben een High Tea genomen en hebben er vrij lang over gedaan omdat het zo gezellig was.

Konden niet alles op en kregen mee wat we hadden laten liggen. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Echt heel erg geweldig, een aanrader voor iedereen!!

Heb begrepen dat ze gaan verhuizen waar ze een heel nieuw pand hebben. Foto's gezien en super mooie omgeving dus we komen eind deze maand zeker nog een keer terug.

Een aanrader voor iedereen!!