Marc's profielfoto

Activiteiten

1. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Eethuis Westeraam

Marc

Een wat gemengde recensie. Vorig jaar een aantal keer zelf gehaald. Dat was prima. Voor de service vooral een 10. Ik was er eens net voor openingstijd aan de deur. De jongeman die toen dienst had gaf mij aan de ovens nog niet warm te hebben. Daarop wachtte ik in mijn auto op de tegenovergelegen parkeerplaats. De jongeman kwam mij een bekertje koffie brengen tijdens het wachten. Eten was zoals je dat van een cafetaria verwacht.
    Afgelopen week hebben wij online besteld. De bestelling werd keurig op tijd gebracht maar kon ons vwb kwaliteit niet bekoren. Misschien lag het eraan dat het bezorgen met een fiets te lang duurt over deze afstand. Volgende keer toch maar weer afhalen als de Corona-perikelen voorbij zijn.

2. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor De Vereniging

Ondanks de moeilijke periode voor de horeca maakt De Vereniging mooie stappen! De bediening wordt steeds beter en je ziet er ook hoe langer hoe meer vaste gezichten. Ik kan inmiddels lezen en schrijven met die vaste gezichten. Laatst had ik met een hoofdgerecht de pech dat de cuisson van mijn vlees niet klopte. Dat was een moeilijke periode voor de keuken waar ik vanaf wist. Belangrijkste is dat het keurig werd opgelost. Inmiddels is een reuzegezellig winterterras verrezen waar je, ook als het wat kouder is, prima gebruik van kunt maken.

3. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Het Witte Huis

Wat een leuke zaak! Voor het werk kwam ik in Zeegse terecht. Vorige week op de bonnefooi gereserveerd bij Het Witte Huis. Daar hadden mijn collega en ik geen spijt van. Vandaar dat we gisteren weer gereserveerd hadden. En niet voor niets. Even na onze aankomst zat de zaak al vol. Ook dat was niet voor niets. De kwaliteit van het eten is werkelijk geweldig. Aan alle gerechten merk je dat er oprechte aandacht aan is besteed. Toen ik gisteren de tournedos bestelde werd er geen steak-mes ingedekt. Dat beloofde veel. En ja hoor! Botermals! De bediening bestaat grotendeels uit jong personeel. Allervriendelijkst en behulpzaam. Je blijft hier niet lang met een leeg glas zitten. Het restaurant is stijlvol ingericht en oogt fris. Dat geldt ook voor de toiletten. Aan het eind van de avond kwamen we in gesprek met de chef. Hij sprak vol trots over het restaurant alsof het zijn eigen zaak betrof. Bij terugkomst in ons hotel bleek de rekening niet te kloppen. Waarschijnlijk kwam dat omdat we gisteravond aan drie verschillende tafels hadden gezeten. Een mail naar het restaurant werd zeer snel beantwoord en de fout werd direct hersteld. De prijzen zijn overigens keurig. Al met al een heel positieve ervaring. Reden om dit restaurant weer te bezoeken mocht ik in de buurt zijn!

4. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Voorheen gingen mijn vrouw en ik nog wel eens een panne(n)koek eten in Elst. Prima pannenkoeken en voor een keurig bedrag stond je voldaan weer buiten. Helaas is het pannenkoekenhuis daar gesloten. Vrienden met een jonge dochter wilden graag met ons naar een pannenkoekenhuis. Het werd dus deze “fabriek” in Slijk-Ewijk. Het viel direct op dat het piepjonge personeel weliswaar vriendelijk is maar van bediening nog veel gesnopen heeft. Vier volwassenen reeds voorzien van een drankje aan tafel en twee lege plekken. (Kinderen waren in de speeltuin.) vervolgens vraagt het personeel voor wie / waar de ranja neergezet kan worden. Dat soort dingen. Een riedeltje afwerken. Maar goed. Je bent in een pannenkoekenhuis. Dat is aan de prijzen echter niet te merken. Volwaardige restaurantprijzen rekenen voor karige gerechten. Een pannenkoek met shoarma kost circa €14,-. Belegd met bijzonder weinig supermarktvlees. De vruchten-coupe bestaat buiten wat verse (volgens de menukaart) vruchten uit een vleugje softijs en een toefje slagroom. Kost wel bijna €7,-. Daarna was het hopen dat we nog iets konden bestellen. Nadat een van onze tafelgenoten naar het personeel liep met de vraag of we nog iets konden bestellen kreeg ik dan uiteindelijk een kop koffie zonder suiker en melk maar met behoorlijk voetenbad. Ik heb de kinderen uit de bediening er maar niet over aangesproken. “Is alles naar wens geweest?” Ik heb er maar niet eerlijk op geantwoord. Enerzijds om de sfeer niet te verprutsen voor mijn tafelgenoten en anderzijds omdat ik niet het gevoel had dat er ook maar iets met mijn commentaar gedaan zou worden. De hele handelswijze van de bediening gaf me het gevoel dat het een antwoord in de trend van “Ik zal het doorgeven” zou worden. Dat wilde ik mezelf maar ook de bediening niet aandoen. Maar de doorslag was toch de volwaardige restaurantprijzen voor een beleving met fabrieksvoer, een vieze ongedekte tafel en ponsbestek. Voor het uitgegeven bedrag en een klein beetje meer ga ik volgende keer wel echt uit eten.

5. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor In de Witte Dame

Op uitnodiging van mijn vader gedineerd i.c.m. een overnachting. Over het eten en drinken kan ik kort zijn. Dat is prima. Ruime keuze voor de vleesliefhebbers. Voor de viseters misschien iets minder maar de vangst van de dag was heerlijk volgens mijn vader. De rib-eye die ik had was voortreffelijk. Daaruit kon ik opmaken dat de keuken weet waar men mee bezig is. De wijnen waren van goede kwaliteit. Daarin was ook voldoende keuze. Dat gold ook voor de whisky om de maaktijd mee af te sluiten.
    Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam en wist goed om te gaan met de specifieke wensen van mijn vader. De inrichting van het restaurant is niet helemaal mijn smaak maar dat is persoonlijk. Voorop staat dat alles schoon en fris is. Dat zie je ook terug in de toiletten en de hotelkamers. Ondanks dat ik de inrichting wat klinisch vind zorgt de combinatie met gasten en toegewijd personeel voor een sfeervolle avond uit!
    Als je dan toch aan het genieten bent kan je er prima een overnachting bij boeken. Dan kan je ‘s ochtends nogmaals genieten van de sfeer tijdens het goed verzorgde ontbijt. Mogelijk dat wij hier nog eens terugkomen vanuit Arnhem!

6. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Plaza Hendriks

Marc

Vanuit Schuytgraaf (Arnhem) moet je tegenwoordig naar Elst om een fatsoenlijk patatje te kunnen krijgen.
    Inmiddels een aantal keer afgehaald. Een frisse zaak waar het rond de klok van zessen altijd stervensdruk is. Soms sta je wat langer in de rij maar als je eenmaal besteld hebt dan is de bestelling binnen de kortste keren klaar. De bestelling klopt ook altijd. Dat kan men niet overal zeggen. Kwalitatief goede hamburgers en goede satésaus. Dat zijn van die producten waar ik de kwaliteit van een cafetaria aan afleid. Bij Hendriks kloppen die producten ook steeds. Reden om volgende keer weer naar Elst te rijden.

7. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Restaurant Parck

Wij hebben hier inmiddels twee keer gegeten. Dat eten is prima. Wat opvalt is dat niet overmatig met kruiden wordt gestrooid waardoor de verschillende smaken van het gerecht overeind blijven. We hadden een jonge gastheer aan tafel. Wat onwennig en nog niet helemaal gewend leek het maar zeer welwillend, correct en vriendelijk. Maar hebben we allemaal niet ons vak moeten leren? De inrichting van het restaurant is wat donker maar daardoor wel sfeervol. Met name als het donker wordt zie je dat er goed nagedacht is over de verlichting. Bovenal ziet alles er schoon uit. Wij hadden een 3-gangenmenu voor een keurige prijs. Ik lees bij dit restaurant veel dat gasten de hoeveelheden te klein vinden voor de prijs. Er zijn in Nederland erg veel “all you can eat” gelegenheden waar men voor weinig geld veel kan eten. Wij komen bij ons volgende bezoek aan Haarlem graag terug bij Parck.

8. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Bonnie en Clyde

Deze cafetaria lijkt gesloten. Niet open op vrijdagavond en een bord "te koop" aan de gevel.

9. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Dadawan
    Aziatisch Arnhem

Marc

Niet mijn concept. Een soort “Happy Korea.” Heel veel plaatsen met heel veel petjes aan tafel. Strakke en leuke inrichting die gedeeltelijk teniet wordt gedaan door de vele jassen over de stoelen. Goedkoop eten. Buiten het hoofdgerecht om ook niet verrassend. Dat trekt bepaald publiek aan. Veel voor weinig en snel op tafel. Was leuk om een keer te doen. De dame die bij ons aan tafel kwam leek in eerste instantie ongeïnteresseerd maar ontdooide later. Het zou niet mijn keuze zijn maar als ik in een gezelschap zou verkeren dat voor Dadawan kiest dan ga ik weer mee.

10. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Napoli
    Italiaans Haarlem

Marc

Wij komen regelmatig in Haarlem en eten dan geregeld bij Napoli. Gezien de recensies waren we wat huiverig. Gisteren toch weer gaan eten samen met echtgenote en vader. Lekkere wijn en heerlijke gerechten. Niets op aan te merken!

11. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Bistro Romein

In mijn vorige recensie was ik al erg tevreden over dit restaurant. Als verbeterpuntje gaf ik aan dat ik de stoelen wat ongemakkelijk vond zitten. Die stoelen zijn inmiddels vervangen! (Leuk dat men toch iets doet met recensies…) en de luidruchtige dame uit mijn vorige recensie was er de laatste keer dat ik Bistro Romein een bezoekje bracht ook niet meer. Puntje erbij dus voor de sfeer!

12. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor 't Taphuys

Marc

Afgelopen week voor het eerst geweest. Mooie zaak! Het concept is leuk maar voor het gezelschap van 10 personen waarmee wij waren niet heel handig. In eerste instantie zouden we p.p. een pas krijgen met een besteedbaar bedrag. Dat bleek anders. Het werden twee passen voor iedereen. Chaotisch dus. De gerechten waren prima van smaak. Een groot aantal van de gerechten is wel behoorlijk aan de prijs. Bijgerechten moeten los besteld worden. Dat maakt de totaalprijs van een maaltijd aan de hoge kant. De bediening was, op een meisje dat een snauwende opmerking maakte, vriendelijk. Binnenkort maar eens terugkeren met een kleiner gezelschap en kijken hoe het me dan bevalt.

13. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Mahler

Marc

Aardig. Enige weken geleden hier gegeten voorafgaande aan een concert. Men garandeert dat je op tijd bent voor je concert. Dat is keurig gelukt. De ruimte is wat saai. Dat komt deels door de ruime opzet. Prettig dat er geen stoelendans plaatsvindt als iemand aan een tafel achter je van tafel wil. Het eten is aardig en de prijs is redelijk. Geen culinaire hoogstandjes. Of ik volgende keer voorafgaande aan een voorstelling weer eet bij Mahler weet ik nog niet. De bediening was uiterst vriendelijk en snel. We hebben niet lang met lege glazen gezeten.

14. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor De Vereniging

Marc

Inmiddels een aantal keer geweest. Laatst een lunch. Prima verzorgd. Gisteren voor de tweede keer in een aantal maanden tijd een borrel met een hapje. Keurig! Een jonge dame (19 jaar) aan tafel. Erg vriendelijk en geïnteresseerd. Veel mensen op het terras. Gezellig! Reden om binnenkort weer eens terug te keren.

De nieuwste recensie
  15. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor San Marco

Studententent. Chaotische inrichting. Vriendelijke bediening en voldoende mogelijkheid om de pizza's van de kaart naar wens aan te passen. Grolsch op de tap. Niet mijn smaak maar gelukkig Peroni uit fles. Pizza was keurig. Prijzen zeer schappelijk. Geen hoogstandje maar gewoon ok. Prima tent om met collega's (zoals ik gisteren deed) te eten.

16. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Fong Sho
    Chinees-Indisch Arnhem

In het verleden regelmatig afgehaald. Op een gegeven moment werd de kwaliteit minder. Laatst toch maar weer een menu en een loempia afgehaald. De loempia was een beetje vettig maar verder netjes. Dat laatste gold ook voor het menu. Geen hoogstandjes maar zeker geen reden om dit restaurant te mijden. De bediening was vriendelijk en de prijs ook.

17. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor De Steenen Camer
    Pannenkoekenhuis Arnhem

In 2009 al eens een recensie geschreven over deze erbarmelijke tent. Acht jaar later blijkt dat men er nog niets mee gegaan heeft. Na het sporten met een aantal personen een biertje drinken blijkt een probleem te zijn. Eten maken kan met niet, drankjes schenken wil men niet.

18. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor De Revolutie
    Internationaal Zevenaar

Marc

Wat moet je hier nu mee? Mijn eerste ervaring met dit restaurant. Het was niet heel slecht maar er waren teveel zaken die er net "naast" zaten.
    Bij binnenkomst valt de leuke inrichting en aankleding direct op. Goed, er hangen her en der portretten van een misdadiger aan de muur maar dit platform lijkt me niet geschikt voor een discussie daarover.
    Het ging dus over de leuke inrichting. We mochten zelf "een viertje" uitzoeken.
    De jongeman die de door ons bestelde fles bubbels kwam brengen en inschenken maakte een praatje met ons. Dat praatje ging echter al snel over zijn opleiding en zaken die daar mogelijk niet aan klopten. Ik weet niet of het handig is om dat soort zaken met (onbekende) gasten te bespreken. En dat is net wat ik in mijn introductie bedoelde. Een gesprekje is ok maar met zo'n onderwerp zit je er net naast. Dat gold later ook op het moment dat ik naar de sukade vroeg. Deze was van de kaart gehaald (maar stond nog op de kaart.) Ga geen relaas houden over de afnemende kwaliteit van het gebruikte vlees en klachten daarover.
    Helaas werden de glazen niet meer bijgevuld. Dat heb ik dus voor mij en mijn tafelgenoten gedaan. De glazen en lege fles bleven uiteindelijk staan tot na het hoofdgerecht. Mijn voorgerecht was aardig. De gebruikte sla zat, net als die later bij het hoofdgerecht, op het randje. Helaas werd er bij het inzetten van de voorgerechten ook niet meer gevraagd of we iets wilden drinken. Twee verliezers! De gasten en de horeca-ondernemer! Mijn drie tafelgenoten hadden hun voorgerecht op. Ik zat nog te eten toen een jongedame de borden uit kwam halen. Ze schrok toen ik zei dat ik nog zat te eten. "Sorry, ik had het niet gezien!" was het antwoord. Ik bleef nog met mezelf ik conclaaf of dit een foutje in de marge was of niet. Toen dezelfde dame na het hoofdgerecht het glas wijn (dat nog voor 1/3 gevuld was) van mijn tafelgenoot weggriste was ik eruit. Kan niet!
    Het hoofdgerecht was overigens aardig. De varkenshaas met mozzerella was enigszins aan de zoute kant maar de cuisson was prima. De garnituren waren voldoende aanwezig en ook kwam mayonaise op tafel. Als je dat dan serveert, doe dat dan niet in zo'n wegwerpbakje. Klein detail. Niet heel storend maar er net "naast."
    Wat mij wel stoorde was dat we zelf moesten vragen of we iets te drinken konden bestellen.
    Ik bestelde als nagerecht een sorbet. Serveer dan ook een sorbet! Ik kreeg ijs (waaronder een soort waar room in zat) op een bord met slagroom en stukjes meloen. Geen spuitwater of siroop. Lekker maar geen sorbet. Serveer gerechten ook niet op een kapot bord. Dat was het geval bij een hoofdgerecht en bij mijn nagerecht. Dat kan niet en zeker niet voor de prijzen die gehanteerd worden. Serveer je dan ijs met vruchten op een plat bord, zorg dan voor een lepel en een vork! Nu moest ik met enkel een sorbetlepel de vruchtjes en het ijs over het bord manoeuvreren in de hoop dat er iets op de lepel zou belanden. Of pak een diep bord.
    Tijdens de koffie gaf iemand uit de bediening aan dat men na het diner de muziek harder wilde zetten. Wij zaten onder een luidspreker waar de muziek al redelijk hard stond maar we vonden het prima. Kijk er wel mee uit aangezien gasten het zouden kunnen interpreteren als "jullie hebben al lang genoeg gezeten."
    Ik ben op de vraag "Was alles naar wens?"de discussie niet aangegaan met re relatief jonge bediening. Ook om geen negatieve toon te zetten bij mijn tafelgenoten die met de suggestie voor dit restaurant kwamen. Dit is dan ook geen afzeik-recensie maar opbouwende kritiek die met wat kleine aanpassingen van tafel zou kunnen. Al met al een bijzondere avond. De prijzen zijn te hoog voor het gebodene maar het was niet slecht. Raar, dat wel!

19. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Schuytgraaf

Marc

Deze cafetaria is per 1 juli j.l. gesloten.

20. Marc's profielfoto
    Marc heeft gereageerd op een recensie van Snackbar Airborne

Geen speelmogelijkheid voor de kinderen? Waarom zou u de af- of aanwezigheid van een speelmogelijkheid meenemen in uw beoordeling van een snackbar?

21. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor STAN & CO.

Marc

Gisteravond met een collega gegeten. We moesten even plaatsnemen op de bank want er was nog geen tafel beschikbaar. Geen probleem. Het was druk op deze zaterdag. Ik ben eerder geweest voor drankje, lunch en diner. Eigenlijk is het steeds hetzelfde als het druk is. Erg chaotisch. Personeel loopt letterlijk en figuurlijk langs elkaar heen. Erg vriendelijk maar ongestructureerd. Veel verschillende gezichten aan tafel die onderling niet lijken te communiceren. De tijden tussen de gangen duren (hierdoor) erg lang. We hadden een fles wijn en daarbij viel op dat men wel regelmatig kwam bijschenken. De gerechten zijn origineel en goed van smaak. De entourage is dik in orde. Voor het gebodene zijn de prijzen aan de hoge kant. Geen reden om weg te blijven want het is een mooie zaak!

22. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor De Klomp
    Nederlands Elst

Marc

Wij komen regelmatig bij de Klomp. Inmiddels heb ik al twee recensies geschreven voor dit restaurant. Gisteravond waren we er met mijn vader en schoonouders. Gastheer Roy wist, samen met de keuken uiteraard, buiten de kaart om mijn vader te verrassen met zijn favoriete voorgerecht. Helemaal geweldig! Tel daar bij op het voorval waarbij een gast een flauwte kreeg. Gelukkig was de gast snel weer bij zinnen. Verstandig om terug naar huis te fietsen was het niet. Zonder aarzelen bood gastvrouw Bettine aan de gast met de auto naar huis te brengen. Zo'n team verdient toch een 10 voor service!? alle reden dus om weer een recensie te schrijven. Waarvan akte.

2 vorige recensies
  23. Marc's profielfoto
    Marc heeft Bistro Bootsma toegevoegd als favoriet restaurant
    • Frans
    De Brink 7 Arnhem
  24. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Marc

Vorige week hier gegeten met een collega. Ik ben niet zo'n "all you can eat" fan. Kan je dan objectief een restaurant als dit beoordelen? Natuurlijk! Een frisse, modern ingerichte zaak met keurig eten. Er is voldoende keuze. De wijn was ook prima. Voor één Euro kon er een fles bronwater bij besteld worden. De bediening is enigszins afstandelijk maar niet onvriendelijk. Al met al een bedrijf waar ik zelf niet zo snel voor zou kiezen als mijn vrouw en ik uit eten gaan. Ik zal er met plezier terugkeren als ik met een gezelschap van vrienden en/of collega's ben.

25. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor 't Olde Schop

Marc

Vanmiddag geweest voor een lunch met een Hema-bon die mijn vrouw gekregen had. Een mooie gelegenheid om eens kennis te maken met dit bedrijf. Voldoende (gratis) parkeergelegenheid bij het sfeervolle pand. Bij binnenkomst viel direct op hoe fris deze zaak is. Jassen werden keurig aangenomen en we mochten zelf een plaats uitzoeken. Geen bonnenvolk op de slechtste plekken dus. We zijn begonnen met een drankje. Over de wijnen kan ik helaas niets zeggen aangezien ik in een alcoholvrije periode zit. De lunch bestond om te beginnen uit een mandje brood met boter, kruidenkaas en een pesto. kopje bospaddestoelensoep. Lekker! Daarna kwamen gefrituurde champignons op tafel. Normaal geef ik er niets om maar de bereiding in bierbeslag en met knoflooksaus maakte er iets bijzonders van. Ook lekker! Verder kregen we een schaal met kleine visgerechtjes en een schaal met vleesgerechtjes. Bijzonder en ook weer erg lekker. In principe meer dan voldoende voor een lunch. Toch besloten we af te sluiten met een proeverij van gebak met daarbij een kopje koffie. Mooi opgemaakt gebak en prima koffie. Aan de andere kant van de zaal stonden klassiek gedekte tafels voor het diner. Deze mooie tafels, de lekkere gerechtjes en de vriendelijke bediening zullen ertoe leiden dat we ook maar eens een keer gaan reserveren voor het diner. Alle redenen om terug te komen dus.

26. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Bistro Romein

Marc

Inmiddels heb ik hier een aantal keer gegeten. Een favoriet van mijn familie. Ze hebben er zelfs een "vaste" tafel (op de verhoging.) Ik kan niet anders zeggen dat het eten prima is. De zaak is wel gehorig. Op die verhoging is het plafond natuurlijk wat lager en ook de luidruchtige vrouw die er tijdens ons afgelopen bezoek zat droeg natuurlijk bij aan die gehorigheid. Ook de stoelen vind ik wat ongemakkelijk. Het personeel is uiterst vriendelijk en een dame die naar de naam Roos luistert weet zelfs welke wijn mijn vader drinkt (als hij er zelf weer niet op kan komen.) Al met al een prima bistro. Er valt over aandachtspuntjes heen te stappen. Al helemaal als je ziet voor welke schappelijke prijzen de gerechten op tafel komen.

De nieuwste recensie
  27. Marc's profielfoto
    Marc heeft De Klomp toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Rijksweg Noord 129 Elst
  28. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Roma
    Pizzeria Elst

Marc

Enkele weken geleden bestelden wij een pizza. Het duurde erg lang voordat deze bezorgd werd. Tussendoor nog gebeld. De pizza zou nu echt snel komen was het antwoord. Dat bleek niet helemaal waar te zijn. Tevens werd het meisje dat ons telefonisch te woord stond, duidelijk hoorbaar afgeblaft. Uiteindelijk duurde het bijna twee uur voordat de pizza werd bezorgd. "Het is erg druk" was de reden.
    Voorheen waren wij nog erg tevreden over de pizza's van Roma. Zie hiervoor mijn recensie van februari 2015. Wij gaan ook niet na één slechte ervaring direct ons ongenoegen uiten op internet. Iedereen moet de gelegenheid krijgen zich te verbeteren.
    Vandaag bestelden wij weer een pizza. Om 18:21u. om precies te zijn. Deze pizza werd bezorgd om 20:03u. Ruim anderhalf uur ditmaal. "Het is erg druk" was de reden. De pizza bleek ook nog eens lauw deze keer.
    Dit was voor ons de laatste keer.

29. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Bistro Bootsma

Marc

Inmiddels hebben we hier twee keer gegeten. Alles prima. Erg gecharmeerd van de vriendelijke, goedlachse bediening. Het eten is keurig in orde. Leuke acties (Sinterklaas, wat de pot schaft dag). En op maandag open! Zoals een eerdere recensent aangaf zijn de stoelen wat minder. Dat vergeet je echter snel als je hier aanschuift. Buiten het lekkere eten schenkt men ook lekkere wijn. Een aanwinst voor Arnhem-Zuid. Gratis parkeren voor de deur. Allerlei redenen om binnenkort weer eens terug te keren.

30. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Klinkklaar

Afgelopen week hier voor het eerst gegeten. Prima! Eten was keurig, voldoende en ook voor een keurige prijs. De uitstraling van het eetcafe is fris. De tafels zijn wat karig gedekt maar misschien is dat niet helemaal eerlijk van mij aangezien het een eetcafe i.p.v. een restaurant is. De bediening was erg vriendelijk en kwam regelmatig even vragen of alles naar wens en voldoende was. Reden om. mocht ik in de buurt zijn, een volgende keer weer naar Klinkklaar te gaan.

Meer updates