• Lid sinds 3 april 2011

Vlijtig Liesje

Eindhoven

Mt. Everest

Eindhoven

Marc heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor La Palmera

Met een Social deal hier gaan eten. Zo'n bon is een tiptop als je eetgelegenheden wilt testen. Nou de test bij La Palmera is niet goed bevallen.

Tis geen top ingericht restaurant, maar echt het gaat om het eten. Personeel is okay, beetje over de top vriendelijk. Bij binnenkomst ruik je het frituurvet al. En dat merk je in de gerechten.

Ingredienten zijn niet vers, alles komt uit een blokje of potje. Jammer, want verse producten zijn echt niet veel duurder en de kwaliteit van eten gaat met sprongen vooruit.

Wat me opviel is dat echt alles vet is. En niet alles in olie gebakken, ook in frietvet. Kan de bediening wel zeggen dat het olie is, het vet is door de zaak te ruiken.

En dat je iets anders krijgt dan de normale kaart als je Social deal bonnen hebt is niet erg. Het gaat erom dat je een impressie krijgt van het restaurant. Wij gaan zeker niet terug! En reacties hier van: verwacht geen culinair hoogstandje, goede prijs/kwaliteit verhouding... nou sorry maar dan ben je niets gewend... Laat de kok verste producten gebruiken, niet alles met dezelfde olie overgieten, vraag iets meer en je hebt een top tent wat echt het spaanse gevoel geeft qua eten. Dit is het niet.

2,6
  2. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Vlijtig Liesje

Marc

Tja Wat moet ik aan hierboven nog toevoegen. Alles wat door Irene, Anna en Carola is geschreven klopt.

Trefwoorden: goede bediening, slechte akoestiek, veel lawaai en slecht en niet vers eten.

Wij zijn hier vandaag voor het eerst (en het laatst) gaan eten. Over het eten kun je inderdaad kort zijn: Smaakloos, niet vers, het vlees is droog en alles is overgekruid en zeker niet vers. Zelfs het brood wat je aan het begin krijgt is niet vers, droog en het sausje wat op aioli moest lijken stond al zo lang dat het uitgedroogd was.

Nee, dit is beslist geen aanrader. Moest 70 euro afrekenen, en voor 10 euro meer eet ik op verschillende plaatsen beter en vers gemaakt eten.

3. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekfabriek de Gloeilamp

Marc

Aantal keer gegeten. De pannenkoeken zijn van wisselende kwaliteit, dan weer te dun, dan weer te dik en niet gaar, maar de kwaliteit is over het algemeen goed. Ook het ijs is erg lekker. Bediening is matig en niet attent. Al twee keer meegemaakt dat er bekenden in het restaurant zitten en dan wordt je simpel weg vergeten.

De prijs is wat aan de hoge kant voor een simpele pannenkoek. Nu zeur ik hier wel vaker over in een recensie, dit heeft niets te maken dat ik het niet kan betalen, integendeel.

4. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor De Karseboom

Marc

Hier kan ik kort over zijn: eten is goed, bediening is goed, al is het af en toe wel wat lang wachten op het eten, maar voor een eetcafé is het veel te duur! Zo bijzonder is het eten nu ok weer niet om daar de hoofdprijs voor te vragen.

5,5
  5. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Mt. Everest

Marc

Omdat wij ieder restaurant in Eindhoven proberen ook hier maar neergestreken.

Toen we binnen kwamen waren we verrast: Leuke sfeer, tafellinnen iet wat nerveuze, maar leuke bediening. Dus een goede start. Dit was dan ook meteen het enige wat goed was.

We bestelde een curry en ik wilde van alles wat proberen dus heb ik de vleesschoten besteld. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten. Het vlees wat droog, had te lang op gestaan en de verschillende soorten vlees smaakten door de marinade allemaal hetzelfde. De zeer kleine salade was niet vers en ongewassen. Ik heb dan ook letterlijk 4 happen genomen en het laten staan.

De curry van mijn vriendin was redelijk. En ik heb daarvan meegegeten, wat de portie was genoeg voor twee.

We hebben hier niets van gezegd omdat dit naar mijn mening geen zin heeft. Het eten is niet vers, dus opnieuw bereiden is dan niet mogelijk. De rekening was toch 45 euro.

Mijn tip aan de eigenaar: zet geen 50 verschillende gerechten op de kaart maar een stuk of 10. Dan kun je vers inkopen en denk ik dat je een leuk restaurant hebt in Eindhoven, nu is dat zeker niet het geval.

2,5