• Lid sinds 31 januari 2015

Také Sushi

Meerssen
  2. Také Sushi

Meerssen

Marc Boosten heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Marc Boosten's profielfoto
    Marc Boosten heeft een recensie geschreven voor Také Sushi

Met verbazing heb ik onderstaande recensie gelezen over dit restaurant, kort gezegd herken ik er helemaal niets van. Normaal recenseer ik altijd bij iens maar ik voelde mij nu toch echt geroepen om mij ook hier aan te melden en een recensie te plaatsen.

Sinds drie jaar komen wij zeer geregeld (lees: minstens één keer per maand) bij dit voortreffelijke sushi-restaurant. Het restaurant heeft veel vaste klanten en serveert inderdaad aparte sushi. Voor de niet-visliefhebbers hebben ze hele smakelijke sushi met kip, rosbief en ossenhaas. Nu hou ik ook van bepaalde vissoorten maar de vlees-sushi zijn echt toppers. Regelmatig maken ze ook een nieuwe variant die tijdelijk leverbaar is, voor mij wel eens de reden geweest om drie keer op twee weken te gaan eten bij hun.

De jonge koks en de eigenaren zijn ontzettende attente en vriendelijke mensen met voor iedereen genoeg aandacht. Regelmatig komen ze vragen of alles naar wens is en of er nog bepaalde wensen zijn.

Tot slot: prijstechnisch klopt het ook helemaal. Waar kun je nu voor minder dan € 22 doordeweeks of in het weekend onbeperkt sushi eten en dan ook nog van een lopende band? Nergens toch!

Het wordt tijd om snel weer eens langs te gaan om te genieten van deze heerlijke en verse sushi!

2. Marc Boosten's profielfoto
    Marc Boosten heeft Také Sushi toegevoegd als favoriet restaurant