• Lid sinds 30 maart 2016

Marc heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marc 's profielfoto
    Marc heeft gereageerd op een recensie van Baristas

Beste Laura. Dit is niet waar en dat weet je. De " allergie" voor spek is mij niet bekend en heeft denk ik met de geloofsovertuiging te maken. Geen enkel probleem wat mij betreft , dit wordt dagelijks gevraagd!
    De " agressieve " toon en commanderen van je partner beviel mij totaal niet! Er wordt niet naar medewerkers gefloten of eisen gesteld die ik niet waar kan maken. Als je eist dat het opnieuw gemaakt wordt dan zul je toch echt 7 minuten moeten wachten.

2. Marc 's profielfoto
    Marc heeft gereageerd op een recensie van Baristas

Betse Randy, Dit voorval is mij bekend. Ik stond er zelfs naast! Een uur voor het broodje is niet correct, dat weet jij ook. Dit was 38 minuten! Dit is veel te lang, daarom bieden we je ook een drankje aan. We hebben dit later nog besproken in het team maar ik denk dat de keuken de bonnen op de verkeerde volgorde heeft gelegd.
    Dat het rommelig was lijkt me duidelijk. Een marathon met 4000 deelnemers voor de deur en iedereeen die door het slechte weer de horecazaken als omkleedrimte gaat gebruiken en toiletbezoek rijen dik is kan ik niet anders . Jammer dat je dat op internet moet zetten maar ik hoop dat je dat voldoening brengt. Is erg zuur voor de medewerkers, maar goed zo werkt dat met internet.