• Lid sinds 5 september 2014

El Caballero

De Bastaard

The Peppermill

Kampen

Mara heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mara's profielfoto

Plantage 3 Kampen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Mara's profielfoto
    Mara heeft een recensie geschreven voor Subway
    Broodjes Kampen

Subway is in de meeste steden wel aardig hetzelfde, qua smaak van de broodjes en qua sfeer van de zaak. Grote verschil is dat Kampen bezorgd, waar wij al veel gebruik van hebben gemaakt. Ideaal! Ook de bediening is altijd vriendelijk hier, wat ook niet overal hetzelfde is.

4. Mara's profielfoto
    Mara heeft een recensie geschreven voor Croissanterie Paris

Leuke plek in de binnenstad van Kampen met lekkere broodjes. Ontzettend veel keuze ook en voor een goede prijs! Bediening was erg vriendelijk.

5. Mara's profielfoto
    Mara heeft een recensie geschreven voor El Caballero

Prachtige pand in de binnenstad van Kampen, het is bijna jammer dat dit restaurant er in zit. Dat dit tapas mag heten is mij een wonder. Eten stelde zwaar teleur, alles was duidelijk opgewarmd en van te voren gemaakt. De gamba's waren compleet smaakloos. Gehaktballen koud van binnen, saus gloeiend heet. Ook qua smaak stelde het weinig voor. Prijs relatief hoog, ze hebben ook liever dat je de onbeperkt tapas neemt (a 22,50 voor 2 uur) dan van de kaart wat wij deden. Notabene nog fouten op de bon ook (prijzen in de computer klopten niet met wat op de kaart stond). Erg jammer...

3,5
  6. Mara's profielfoto
    Mara heeft een recensie geschreven voor 't Trappetje

Vorige week ongeveer hier gelunched op zaterdag. Lekker bij het raam door de Geerstraat gekeken, prachtige locatie! Sfeer van binnen is wat sobertjes, maar prima. Heerlijke uitsmijter gehad. Geen kleine portie voor een goede prijs. Serveerster deed wat moeilijk toen ik vroeg of de kan thee voor twee personen was (wat niet zo was). Het is toch veel leuker om je kan thee te delen met iemand? :)

7. Mara's profielfoto
    Mara heeft een recensie geschreven voor De Bastaard

Vorig jaar al eens gegeten hier en afgelopen weekend met de kadefeesten opnieuw. Bediening was erg vriendelijk. Pand is prachtig om te zien met leuke details. Eten was okay. Vorig jaar waren de spareribs stukken beter. Marinade was ontzettend lekker, maar het vlees zelf was taai. Frieten waren okay, beetje jammer dat je een 1,50 bij moet betalen om uberhaupt iets van een saus te krijgen.

6,3
  8. Mara's profielfoto
    Mara heeft een recensie geschreven voor Holland
    Nederlands Kampen

Leuke restaurant van Kampen, met name voor kinderen. De sfeer is leuk, mooi dat je de oude (stads?)muren nog in het restaurant terug ziet. Erg schattig tuintje waar je ook kan zitten. Eten is de ene keer beter dan de andere keer, maar nooit slecht. Bediening is vriendelijk.

9. Mara's profielfoto
    Mara heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Vijfsprong

Laatst wezen eten met een groep mensen. Restaurant ziet er mooi uit, met leuke details in kasten en aan de muren. Het eten was niet heel geweldig. Biefstuk was bijna koud en sla erg droog. Het dessert leek alsof het prefab was en niet vers gemaakt. Voor de prijs die je er voor betaald onder de maat. Bediening was rommelig. Wij waren met mensen die graag even stilte wilden voor het eten, maar zelfs na handgebaren bleef bediening praten met haar collega. Ook ging er een groot deel van de smoothie over de tafel (tijdens het serveren), maar werd het bord met dessert gewoon bovenop de smurrie gezet. Pas nadat we het lieten zien aan een andere van de bediening werd het opgeruimd. Helaas, wij komen in ieder geval niet terug.

10. Mara's profielfoto
    Mara heeft een recensie geschreven voor De Vier Jaargetijden

Prachtige locatie met uitzicht over de IJssel. Het was erg rustig toen wij er kwamen eten (paar weken voor kerst) en de bediening was meer met zichzelf en hun plannen voor kerstdagen bezig dan met onze bestelling. Dat was een beetje jammer. Het eten was wel erg goed!

11. Mara's profielfoto
    Mara heeft een recensie geschreven voor Happy Garden

Wat mij betreft het beste Chinees restaurant van Nederland. Lekker eten, goede prijs en vriendelijke bediening. Wij wonen vlakbij het restaurant en kregen tijdens de verhuizing vorig jaar een gatis likeurtje van het huis aangeboden omdat we de nieuwe buren waren! Hebben inmiddels de halve familie al eens meegenomen naar het restaurant, iedereen vindt het lekker!

12. Mara's profielfoto
    Mara heeft een recensie geschreven voor The Peppermill

The Peppermill is sinds wij in Kampen wonen een van onze favoriete restaurants. Het eten is altijd (meer dan) lekker en de porties zijn ruim. Nog nooit met een lege maag naar huis gegaan, meestal zitten we al te vol voor het toetje. Bediening is vriendelijk en professioneel, al kunnen ze het soms wel erg druk hebben.