• Lid sinds 3 augustus 2014

Strandpaviljoen Zoomers

Castricum

't Berghuis

Amerongen

mar heeft nog geen foto toegevoegd

1. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Victory Wok

Vanavond met 9 man gegeten bij dit restaurant. Zaten gezellig aan ronde tafel die je wel moet reserveren. Er was genoeg keuze; heerlijke sushi, verse groente en vlees om ter plekke te wokken. Maar ook voorbereide gerechten. Groot en klein, hebben lekker gegeten en lekker dessertijs/fruit/gebak toe. De bediening vriendelijk en vlot. Komen zeker nog eens terug.

2. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Mirakel van Bakkum

We hebben gisteravond, op aanraden van ouders hier gegeten. Gezellig restaurant, prima bediening en heerlijk eten tegen een redelijke prijs. Wij komen hier zeker nog eens terug!

3. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Zoomers

Komen net terug van etentje bij Zoomers. We hadden vakantieveilingbon voor onszelf en de kinderen een kindermenu. Carpaccio en zalm waren heerlijk , de biefstuk iets te gaar maar patatten en de nagerechten maakten het helemaal goed. Volgende keer gaan we voor de Tapas!

4. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Voortse Herberg

We hebben hier onze vorige vakantie 2 keer gegeten omdat er van alles te proeven is en erg lekker , de kinderen kunnen buiten in de speeltuin spelen als ze het even zat zijn.Verwacht er geen culinaire hoogstandjes dan moet je hier niet zijn ,maar voor een ongedwongen avondje en een leuke prijs is het hier goed toeven.

5. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Hebben hier afgelopen maandag met de kinderen heerlijke pannenkoeken gegeten. Het gezellige restaurant staat in het bos waar vandaan je lekker kunt wandelen. De kinderen konden lekker buiten in de speeltuin spelen voor het terras. De soep was goed met stokbroodjes erbij en de pannenkoeken waren heerlijk. De service was uitstekend, complimenten aan de gastvrouw.