• Lid sinds 15 december 2009

Easy Dinner

Waddinxveen

Veri Sapori

Amstelveen

Mar heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mar's profielfoto
    Mar heeft een recensie geschreven voor De Reiskoffer

Vorige week hier gegeten. We hadden gekozen voor het Valentijnsmenu (3 gangen voor 32,50). Het was heerlijk. Vooraf kregen we al brood en een amuse die beide heerlijk smaakten! Omdat we niet van vis houden werd dat zonder moeite veranderd in vlees. Het eten was heerlijk! Alles smaakte even lekker en de porties waren precies goed. Bediening is ontzettend vriendelijk!

2. Mar's profielfoto
    Mar heeft een recensie geschreven voor Veri Sapori

Onlangs hier voor het eerst gegeten. Ik verwachtte veel door alle recensies maar miste op de site een menukaart met prijzen. Toen ik die onder ogen kreeg snapte ik waarom. Erg veel geld voor wat je krijgt, het is wel lekker maar niet overdreven bijzonder. Ik vond de keus ook tegenvallen.
    Daarnaast zat de bediening ons weg te kijken, drankjes werden niet aangeboden en ook op wenken reageerden ze niet. We moesten ze zo ongeveer roepen. Wil je nou geld verdienen of niet denk ik dan!? En het ergste vond ik nog wel dat de ober stonk naar de sigarettenrook, bah!
    Eten was lekker en toetje ook, dat dan weer wel maar ik ga hier niet nog weer eens heen.

3. Mar's profielfoto
    Mar heeft een recensie geschreven voor Easy Dinner

Laatst met vrienden hier gegeten op een donderdagavond. Het was erg rustig maar wel gezellig. Leuke sfeer en aardige bediening. Eten was heerlijk! Vooral gewone groente, dat krijg je niet vaak bij een restaurant, meestal is het sla ofzo. Wij gaan zeker nog een keer terug!