• Lid sinds 8 mei 2017

Uffie's

Zutphen

De Rotonde

Vorden

Mar heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mar's profielfoto
    Mar heeft een recensie geschreven voor Uffie's

Mar

Vaak genoeg langsgelopen, maar op 25 juni jl. Eindelijke naar binnen en een hamburger gegeten. Die was echt heerlijk! Mals vlees met een heerlijke saus, tomaat en augurk. Daarbij een puntzak friet met heerlijke kruiden en bakje mayonaise. De dames van de bediening waren erg vriendelijk. Helaas waren er op het moment weinig klanten in de zaak, maar toch hing er de echte Ierse sfeer. Zeker een aanrader en ik ga hier vaker naartoe.

2. Mar's profielfoto
    Mar heeft een recensie geschreven voor De Rotonde

Mar

Ik heb hier op 21 april met een kennis gegeten. Het restaurant heeft een prettige sfeer. De serveerster ging ons voor naar de tafel. Deze was echter naast een pilaar. Ik had die tafel niet op die manier neergezet.
    De bediening was erg vriendelijk. Echter, er kwam een jonge jongen bij ons aan de tafel de hoofdgerechten brengen, hij had zo'n harde stem had dat het hele restaurant kon horen wat wij besteld hadden. Dat vond ik erg ongemakkelijk, maar de vrouwelijke bediening was aardig en wat rustiger. De prijs/kwaliteit vind ik echter te wensen over laten. Mijn kennis had een kabeljauwfilet, deze was zo ontzettend klein dat ik heb gevraagd of hij een stuk van mijn schnitzel wilde hebben. Ik had het idee dat mijn twee schnitzel uit de frituur kwamen, zo smaakten ze in ieder geval wel. Dan de bijgerechten. Dit waren gebakken aardappeltjes, rauwkost en als ik de kaart moest geloven een "compote". Deze compote bestond uit stukje appel met yoghurt. Dat kan ik thuis ook wel als toetje maken. Ben ik minder geld kwijt dan nu het geval was. Kortom, ik ga hier niet zo snel meer hen.