• Lid sinds 12 november 2011

2. Také Sushi

Meerssen

Il Forno

Valkenburg

Manuela heeft nog geen foto toegevoegd

1. Manuela's profielfoto
    Manuela heeft gereageerd op een recensie van Také Sushi

Beste Edwin,

Jammer dat je avondje uit zo’n grote tegenvaller was vanwege een minder gezellige zitplaats.
    Veel gasten vinden de eetbar geen probleem, en vaste klanten die uitsluitend aan een vierpersoonstafel willen zitten geven dat meestal telefonisch aan. Aangezien ons restaurant vaak volgeboekt is kan het voorkomen dat er geen tafels meer vrij zijn maar dan bent u natuurlijk vrij om een andere dag te reserveren.
    Dat u ons restaurant betiteld als duur is niet terecht, wij zijn al jaren het goedkoopste sushirestaurant van Nederland en ook nog eens de enige met Asian Fondue. Vreemd voor ons dan ook dat u ons eten slechts met een 5 beoordeeld maar toch een tweede keer terug bent gekomen, een andere zitplaats veranderd niets aan de kwaliteit van maaltijden toch?

2. Manuela's profielfoto
    Manuela heeft een recensie geschreven voor Il Forno

Recentelijk hier voor de eerste keer gegeten, het was koud dus binnen gaan zitten. Sfeer is goed, ontvangst is vriendelijk. Helaas kwam er met ons een groep van 12 man binnen en hun amicale ontvangst gaf aan dat dit vaste klanten waren, daardoor duurde het nogal even voordat wij weer aan de beurt waren. Voorgerecht pasta a olio, gevraagd om te delen, werd direct op twee borden geserveerd. Deze was ronduit perfect en heerlijk met het verse pizzabrood erbij. Onze pizza's vielen echter tegen. Deeg is goed, maar de pizza gamberi is erg nat door de vele kleine diepvriesgarnaaltjes en superzout! De eigenaar heeft direct een andere pizza voor me laten maken, dat is prettig. Helaas koos ik voor dezelfde als mijn man met kip en knoflooksaus, welke bij de eerste hap heerlijk smaakte, echter bij elke volgende hap overheerste de saus meer en uiteindelijk heb ik de alleen de buitenkant opgegeten. Less is hier more, en ik vind de normale prijs van bijna 15euro dan erg duur. Deze dag waren alle pizza's 10 euro.

We komen zeker nog eens terug voor de pasta en wellicht een van de klassieke sobere pizza's. De Service en sfeer zijn fijn en smaken verschillen nu eenmaal.

3. Manuela's profielfoto
    Manuela heeft een recensie geschreven voor Vue
    Internationaal Berg en Terblijt

De nieuwe Onberperkt "kleine gerechten" Formule is top. Zeer goede en verfijnde gerechtjes voor een heel aantrekkelijke prijs van 23,50euro. Een tweede keer twee gerechten los besteld als voor en hoofgerecht maar dat is stukken duurder, terwijl we toch echt minder hebben gegeten. Volgende keer dus weer "onberperkt" meer variatie en een gunstigere prijs. Sfeer is klassiek, bediening is erg proffesioneel. De prijzen voor drankjes is iets aan de hoge kant. De locatie is schitterend.

4. Manuela's profielfoto
    Manuela heeft een recensie geschreven voor BUENO

Sfeervolle zaak met heerlijk verwarmt terras, je waant je midden in de herfst in Madrid met de sfeervolle spaanse achtergrondmuziek. Lekkere tapas, veel keus, en acceptabele drankprijzen, zeker voor een toeristische plaats. Een compliment aan de bediening, zo hoort het.

5. Manuela's profielfoto
    Manuela heeft een recensie geschreven voor Sol

Speciaal gegaan om spareribs te eten. Leuke sfeervolle zaak, al hoorde je op de bovenste etage een of ander basgeluid van waarschijnlijk de buren. Bediening is matig en ongeinteresseerd, een glimlach kan er niet van af.

Eten boven verwachting, lekkere spareribs, goede gepofte aardappel en royale salade. Alleen met het bakje tomaten-prak konden we niks. Verder heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs.

6. Manuela's profielfoto
    Manuela heeft Také Sushi toegevoegd als favoriet restaurant