• Lid sinds 21 oktober 2011

Zeist

1. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor Minos Pallas

Manuel

Vorig jaar juli hier gegeten.
    Ht eten was voortreffelijk. Met 6 personen tapas gegeten (inclusief 2 kinderen van 10 en 11). Grote porties worden geserveerd. De gyros zacht en mals, de zalm, garnalen en tonijnsalade zeer goed. Vorige keer leek het net alsof de tonijnsalade uit blik op water kwam- nu zeker niet! De lamskoteletjes heerlijk!
    Ook de nagerechten, de baklava, bananensplit en tapas grand desseert, waren verrukkelijk. Grote porties.
    Mes viel op de grond en men hoorde dat er bestek viel...er was al iemand aan tafel met schoon bestek. De kinderen kregen een cadeautje.
    Omdat iemand jarig was kreeg zij 10 euro korting en de kinderen mochten voor slechts 9,50 euro mee eten.
    Het restaurant zal vol. We werden elke keer snel en keurig bediend.
    Als het elke keer zo is dan is het top!

2. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor Buriram

Manuel

We, 4 personen, hebben op vrijdagavond voortreffelijk gegeten. Keuze gemaakt uit menu 2 en 4. De soep Tom Kha Kai (kippensoep met kokosmelk en citroensap) was wauw (10+) (niet scherp). Ook de scherpe gerechten waren heel goed te eten. De biefstuk met oestersaus en de gebakken hele vis (dorade) is ook een aanrader. Het dessert hebben we laten wijzigen in de Buriram Special. Een flensje met vers fruit, ijs en kokosmelk...een heerlijke afsluiting. Meer dan genoeg gegeten. Lekkere variatie. Erbij een Thais biertje, zeer attente en vriendelijke bediening en je avond is een feestje.

3. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor Lekker Puh
    Nederlands Groet

Ivm verjaardag van dochter lekker hier met z'n drieen gegeten. Ikzelf voor de tweede keer en mijn dochters voor het eerst. Weer voortreffelijk gegeten, zeer goede bediening en leuke sfeer.
    Zaak helemaal vol. Zaten deze keer in de hoofdzaal. Ziet er leuk uit.
    Proeverij en carpaccio top als voorgerecht. Hoofdgerechten: dubbele lendebiefstuk (echt wel 400 gr), kalfsribeye (wauw, zo ongelooflijk mals!) en sate van haas (smullen). het dessert ook waanzinnig lekker en mooi opgemaakte boorden. Dessert van jarige job extra opgemaakt. Dessertwijntje erbij, prima keuze.
    Vergeet niet te reserveren, want het is een top restaurant. Zeker de moeite waard!
    Ga zo door, want we komen zeker terug.

4. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor Hugo

Persoonlijk vind ik het de beste snackbar van Heerhugowaard. Zeer ruime keuze, veel variatie. 2 soorten patat. Vriendelijk personeel. Aanrader is om je bestelling telefonisch door te geven, altijd druk!
    De taarten zijn heerlijk en worden ook op zondag vers gemaakt en thuis gebracht. Service is top.

5. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Studio

Manuel

Paaszondag genoten van een luxe high tea ipv een paasbrunch ivm te weinig aanmeldingen voor de musical Annie. Het was werkelijk fantastisch! Keuze uit twee heerlijke soepen. Zelf aspergesoep met zalm. Hierna veel, heel veel asperges met ham, warme beenham, lekkere zalm op een zoete aardappel, goede tonijnsalade, diverse kaas en vleeswaren, etc. Fruitsalade toe. Het was meer dan genoeg en zo lekker. Top!

6. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor La Vida

Op een dinsdag hier gegeten. Het voorstel deel vol (ca. 30 gasten). Het lamsspiesje, hartige empanada's en geitenkaas met spek waren bijzonder goed. Absolute aanrader. De knoflook gamba's waren even te lang in de olie. De uienstrudel is trouwens ook heel verrassend. Lekker.
    Rode wijn "Garnacha" - goede keuze. Lekker en gezellig gegeten. Zijn de prijzen omhoog gegaan?

7. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor Wonder's
    Internationaal Heerhugowaard

Hier geluncht. Zij de Dubbel Decker Club en ik de Wonders lunchplatter. De lunchplatter is gewoon doorsnee en de bijbehorende tomatensoep kan beter bij de Lidl gehaald worden want dan is het beter. Haar Dubbel Decker Club was een enorme hoeveelheid en heel lekker. Volgende keer wel gelijk een goed broodmes erbij serveren want met de gewone messen kom je nauwelijks door de korst van het brood.
    Prima bedienining. De zaak zat behoorlijk vol voor een doordewekse middag.

6,3
  8. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor Lekker Puh
    Nederlands Groet

Voor het eerst hier met vrienden gegeten. Leuke en hartelijke ontvangst. Zaten in het kleine deel. In dit deel is het wat minder dan in de hoofdzaal.
    Voortreffelijke bediening die zeer gemeend regelmatig komt vragen of alles naar wens is.
    Er worden ook goede glazen wijn en martini ingeschokken. Niet te zuinig.
    Het eten? Heerlijk. Ikzelf langedijker mosterdsoep met paling...wauw! Zeer goed op smaak met malse paling. Hoofdgerecht een heerlijk stuk vlees, de dubbele lendebiefstuk. Wat een tractatie en wat een bonk vlees. Werkelijk zeer goed klaar gemaakt, prachtige rose, sappig en mals. Misschien eens expereminteren met een andere marinade of 2 keuzes op de kaart vermelden. Wil je dus lekker en veel vlees, kies hiervoor.
    Goed opgemaakt en alles goed van smaak. Variatie in de bijgerechten. Mijn vrouw had de kip in spek, ook zeer goed.
    Ook het dessert, toppertje. Sorbet. Lekker smaakvol ijs.
    Al met al een prachtige avond met lekker eten en drinken. Komen hier zeker terug.

9. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor Oud London | ‘t Voorhuys

Zaterdagavond in de brasserie gegeten. Gekozen voor 6 kleine voorgerechtjes: wauw! Helemaal heerlijk, de tonijn, de eend, zalm, kreeftensoep, echt een 10+ waard. Vis van de dag als hoofdgerecht met combi van gamba's en heilbot, ook voortreffelijk. De aardappelkroketten erbij waren niet gepast. Ook een prima wijnsuggestie van de ober. Helemaal vol daarom een spanish en italian koffie. Goed van smaak.
    Wel erg vol, kleine tafels als je uitgebreid dineert, dicht op elkaar. Dat is jammer. Het is niet goedkoop, maar wel heerlijk.
    Bediening is meestal top, maar een of twee nog niet helemaal goed opgeleid. Hebben 6 verschillende mensen aan tafel gehad. Dat kan beter.

10. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor The Irish Cottage

Afgelopen maandagavond in de pub gegeten. Opmerkelijk dat dit op maandag geopend is. Heerlijk gegeten!
    De vissoep "Donegal Fish Chowder" vooraf, zeker een aanrader. De kalfs ribeye en de garnalen als hoofdgerecht waren ook heerlijk. Wat een lekker stukje vlees. De inrichting is ook erg leuk en gezellig. Het is niet goedkoop, maar wel de moeite waard.

11. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor Havana
    Mexicaans Schagen

Dinsdag gegeten. Prima ontvangst, 2 tafels aangeboden om te zitten. Bediening prima, maar eten viel ten opzichte van de laatste keer in juli zwaar tegen. Toen was het werkelijk voortreffelijk.
    Garnalen te lang gebakken, champignons met gehakt en kaas 2x prima, 2x heel erg klein en half verbrand, 4 kleine gehaktballejtes in tomatensaus... we zaten tegenover de keuken en hadden ook inktvisringen besteld. Stonden al 10 minuten klaar, saus vergeten...de kok steekt zijn hand nog in de inktvisringen om blijkbaar te voelen of het nog warm is...wordt het aan tafel geserveerd en is het gewoon koud! Krijgen vervolgens nieuwe warme inktvisringen en deze veels te zout (blijkbaar was de kok niet blij mee onze klacht). De ossestaartpunten en lamsspiesjes waren wel super!
    Misschien hebben we het vandaag niet getroffen...laten we het daar maar op houden.
    Rommelig langs de bar, veel heen en weer geloop van eigen mensen, zitten aan de bar. Niet echt professioneel.

12. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor Arabesque
    Midden-Oosters Hoofddorp

Gisteren met 2 personen gegeten. Leuk ingericht. Je kunt bijvoorbeeld in het Lounge gedeelte eerst een drankje nemen en daarna aan tafel. De ontvangst was zeer hartelijk en leuk. Gelijk ook een goede uitleg over de menukaart. We hebben gekozen voor het menu met meerdere koude en warme voorgerechten. jeetje, wat lekker en veel. Je blijft eten! Het is ontzettend lekker, verschillende smaken van zoet tot pittig, leuk opgemaakt en heel veel. Het hoofdgerecht was mix grill en zalmspies. Mixgrill bestaat uit kip, laamsvlees en lamskotelet. Ook zeer goed klaar gemaakt. Zeer gastvrij en kundig personeel Wij gaan hier zeker terugkomen. Ga zo door!

13. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft Arabesque toegevoegd als favoriet restaurant
    • Midden-Oosters
    Kruisweg 1033a Hoofddorp
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  14. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor HemelS
    Internationaal Hoorn

Met 4 personen geluncht. Kroketten op brood, Club Zalm en een prima uitsmijter. Heerlijk bruin boeren brood erbij.
    Was erg lekker. lekker buiten gezeten.
    Bij een cappuccino krijg je een heel klein likeurtje erbij met slagroom...leuk en lekker.

15. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft Babylon toegevoegd als favoriet restaurant

Babylon

Babylon altijd kwaliteit en gezeligheid!
    €€ -
    Bewaren in lijst Sluiten
  16. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor Restaurant d'Oude Waegh

Manuel

Gisteren heerlijk in t zonnetje buiten gezeten. Prima ligging en zeker een leuke ambiance. Helaas is de bediening wat chaotisch. Ook lijken ze ongeïnteresseerd. Het terras stroomt vanzelf vol. Schattig was wel dat ze kinderen een deken hadden aangeboden ivm koud. Ook is dan weer jammer dat niet iedereen de bestellingen mag opnemen, waardoor je soms wat langer moet wachten ondanks dat er bediening rond loopt (maar zij mogen dan niets opnemen!). Jammer.

We hadden sate en ribeye besteld. Het vlees perfect! De satesaus ook heerlijk, alleen de zogenaamde heerlijke, verse Vlaamse frietjes...een aanfluiting! De halve bak was vol met kruimels, veels te gaar gefriturteerde frietjes, leeg omhulsel...toen we dit hadden gezegd bleek uit de reactie duidelijk dat ze dit vaker hadden gehoord...dit is zogenaamd normaal, het zijn verse frietjes, etc. Tip: haal de verbrande frietjes eruit, zeef het desnoods, maar zadel je klanten niet op met werkelijk ronduit slechte frites. We moesten een tijdje wachten op nieuwe frites (ca. 10 minuten), maar de twee ronde was aanzienlijk beter.

17. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor De Tuynkamer
    Internationaal Hoorn

Manuel

Gewoon gegeten. Vonden dit niet bijzonder. Wel bijzonder vonden we het terras in het binnnenhofje. Dan zit je heerlijk! Geen langsrijdende auto's, geen winkelend publiek.

Ook in de 'achterkamer' zit je fijn, veel lichtinval.

18. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor IL Camino

Manuel

We zijn een weekend in nunspeet en hebben op de gok dit restaurant gekozen om te eten. Het was top!
    Mijn vrouw had de risotto met spinazie en geitenkaas. Mmhhh heerlijk. Ik had verschillende vleesgerechten met gorgonzola saus. Wat een mals en lekker vlees. Het nagerecht was ook verrukkelijk; verschillende nagerechten.
    Prima wijn, allen jammer dat ze geen Lambrichs hadden. Hadden er namelijk zin in.
    Wel ontzettend lekker gegeten. Een echte aanrader!

19. Manuel's profielfoto
    Manuel heeft een recensie geschreven voor Babylon

Afgelopen week hier geluncht. Gewoon heerlijk! Ben een regelmatige bezoeker van dit restaurant voor lunch en diner en ben elke keer weer zeer te spreken over het eten en de bediening.
    Laatst op een warme vrijdagavond kwamen we even nog na een theaterbezoek een afzakkertje halen. Geen probleem.Ook werd er nog even een lekker hapje klaar gemaakt, ondanks dat de keuken al gesloten was.
    Gewoon topklasse!
    We gaan zeker eens de high tea proberen. Al veel over gehoord...wordt vervolgd.