• Lid sinds 6 februari 2013

D'n Aezel

Geleen

Mandy heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mandy's profielfoto
    Mandy heeft een recensie geschreven voor D'n Aezel

Bij Dn Aezel gaan eten met bonnen van Boocoup.
    Toen we aan tafel gingen werden de vouchers meteen ingenomen. We werden voorzien van een drankje, maar vervolgens kwam er niemand meer bij ons aan tafel. Na een kwartier zelf eens geïnformeerd wat de bedoeling was, we moesten immers onze keuzes nog doorgeven. Na onderling overleg bij het personeel kregen we een kaart met een 3-gangen menu, terwijl op mijn vouchers stond dat ik een 4-gangen menu had gekocht (tevens waren de nagerechten op het menu anders). Toen ik dit aankaartte werd mij verteld dat wij een 'spoon' tussendoor geserveerd zouden krijgen. Ik gaf aan dat wij stokbrood vooraf wilden krijgen zoals verwacht, dit was geen probleem, het duurde echter wel een half uur (we zaten dus intussen al 45 minuten aan tafel). Het excuus van de bediening was dat het brood nog afgebakken moest worden, echter toen het geserveerd werd was het brood gewoon koud en slechts twee stukjes stokbrood per persoon, erg karig!
    We konden kiezen uit drie verschillende soepen: tomaat, ui en krachtige wildbouillon. De eerste twee waren lekker, maar de 'krachtige' wildbouillon was erg flauw.
    De hoofdgerechten waren lekker (zuurvlees, sate, spareribs en schnitzel gehad) net als de frietjes die erbij geserveerd werden. Verder smaakte het nagerecht goed (coupe softijs met fruit (uit blik, niet vers) en dame blanche). Het bleek geen probleem om een kopje koffie/thee ipv een dessert te nemen of het dessert te bestellen zoals aangegeven op de voucher (maar niet op het menu).

Al met al een trage start, service van bediening is wisselend, maar over het algemeen lekker gegeten!