Activiteiten van Manders F.

1. Manders F.'s profielfoto
    Manders F. heeft een recensie geschreven voor Mythos

Vriendelijke bediening. Lekker en betaalbaar eten. Vooral de tzaziki was overheerlijk.
    We eten liever geen frites maar het was geen enkel probleem om meer rijst te krijgen ipv friet.
    Tot een volgende keer.

2. Manders F.'s profielfoto
    Manders F. heeft een recensie geschreven voor Mythos

Fijn om na de lockdown weer uit eten te gaan, al hadden we toen wel eten afgehaald. Nu bewust een restaurant gekozen in eigen dorp en waar we vaker heerlijk gegeten hebben.
    Ook is het goed dat je hier al vroeg kunt dineren (wij hadden om 16 uur afgesproken), omdat we ‘s avonds niet echt uitgebreid meer kunnen eten.
    De service was top, snel en zeer vriendelijk.
    Het eten was zeer goed bereid en het vlees was mals. We eten niet vaak frietjes maar ik moet zeggen dat deze zeer lekker waren.
    Ondanks het vroege uur waren er toch aardig wat klanten.
    Zeer tevreden gingen we naar huis. Tot de volgende keer.

3. Bart van de Weijgaert

Wij hebben met 4 personen gegeten zaterdag 16 juli. Wat mij opviel was dat de bediening ons vrij lang liet wachten voordat we naar onze tafel gebracht werden. Verder duurde het (te) lang voordat we iets te drinken konden bestellen. Hier moesten we zelf naar vragen. Het was wel druk maar daar ben je naar mijn idee op voorbereid. Wederom moesten we zelf naar de kaart vragen. Het duurde allemaal onprettig lang. Nadat ik hier een opmerking over maakte ging het verder prima. Het eten was erg goed en we zijn dan ook zeker niet met een negatieve ervaring vertrokken. Maar die bediening mag wat vlotter.

4. Manders F.'s profielfoto
    Manders F. heeft een recensie geschreven voor D'n Halder

We hebben vaak hier genoten van een 3-gangen lunchmenu, vaak met familieleden.
    Gisteravond gingen we hier dineren en kozen voor een 3-gangenmenu
    Ontvangst en bediening waren zoals altijd hartelijk en goed.
    De bedoeling was dat we hier zouden vóórproeven om daarna met vrienden hier te gaan eten.
    Mijn aperitief, een rode Martini, was wel erg weinig.
    De gerechten werden mooi geserveerd en smaakten goed. Maar er lag niet méér op je bord dan bij de lunch. Ik had 4 heel kleine stukjes mul op een lepel kleingesneden groente. Een bakje frites was er bij, maar geen bakje met sla, wat we bij de lunch wel altijd kregen.
    Daar we geen grote eters zijn, hadden we er genoeg aan.
    Maar met onze vrienden hier komen? Die zijn geen kleine eters.
    Toch jammer, want het eten was lekker en het personeel heel vriendelijk.

5. Manders F.'s profielfoto
    Manders F. heeft een recensie geschreven voor De Heerenkeet

Vandaag na ongeveer 2 jaar weer hier gaan eten. Vroeger gingen we vaak, maar na enkele keren slechte en zelfs chagrijnige bediening en minder goed eten, hebben we dit restaurant niet meer bezocht. Vandaag weer geprobeerd. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Vanwege het 250 jarig bestaan van het restaurant kon je een 4-gangen keuzemenu bestellen tegen een zeer, zeer redelijke prijs.
    Wij vonden het allebei erg lekker en keurig opgediend. Wij hadden gekozen voor stokviskroketten. Die hadden een heerlijke krokante korst. De aardappelsoep was heel romig en boordevol Stellendamse(?) garnaaltjes. Ook de rogvleugel was prima in orde. Als dessert een goede mokkamousse. De bediening was correct en uiterst vriendelijk. We hopen volgende keer weer zo te kunnen genieten.

6. Manders F.'s profielfoto
    Manders F. heeft een recensie geschreven voor Restaurant Saveurs

Vanavond hier gegeten met een Sweetdealvoucher. We hebben meerdere malen hier zeer goed gedineerd en hadden ook vandaag hoge verwachtingen.
    Ik had zelfs in Frankrijk de Sweetdealaanbiedingen in de gaten gehouden en daar ook direct de deal gekocht.
    Het menu beloofde de hoogtepunten van het 5jarig bestaan van het restaurant op tafel te brengen. De amuse was aardig, de makreel bij de salade was veel te droog, de rest ging wel maar was niet van een niveau dat we van dit restaurant gewend zijn. De puree bijv. bij de garnalenspies leek uit een pakje te komen, zo plakkerig.
    Verleden keer hadden we ook, via Sweetdeal, een 6gangenmenu en dat was erg goed.
    Deze keer gingen we toch aardig teleurgesteld naar huis. We hadden ons erg op verheugd ondanks dat we 2 maanden in Frankrijk bijna elke dag uit zijn gaan eten.
    Maar Saveurs betekende voor ons toch een hoogtepunt. Vandaag dus niet, erg jammer.
    De bediening was wel zeer goed en vriendelijk.

5,9
  7. Manders F.'s profielfoto
    Manders F. heeft een recensie geschreven voor Dames Pellens

Met onze buren hier met een Grouponvoucher bij Dames Pellens genoten van een 6-gangen lunchmenu met bijpassende wijnen. Gewoonweg fantastisch. Zeer vriendelijke ontvangst, sfeervolle inrichting, heerlijke hapjes en zalige wijnen. Op de heenweg (met de fiets) maakten we nog grapjes: "Als de hapjes erg klein zijn, kunnen we nog altijd een frietje ergens kopen". Niets bleek minder waar, hapjes om U tegen te zeggen, ook met de wijn werd niet zuinig gedaan, kortom, we hadden een fantastische middag, van 14.00 tot 17.30 uur.
    We hebben al afgesproken om hier met een groepje te komen eten. Chapeau.

8. Manders F.'s profielfoto
    Manders F. heeft een recensie geschreven voor Het Vrolijke Schaap

Voor het eerst dit restaurant bezocht tijdens de thema-avond "Spaanse lente" met heerlijke Spaanse gerechten en een prima bijpassend wijnarrangement.

De sfeer is zeer gemoedelijk en de bediening erg attent en hartelijk. De inrichting is gelukkig niet koud en zakelijk, maar heeft een heerlijk "ouderwets huiskamergevoel".

We zullen dit restaurant zeker veel vaker bezoeken.

9. Manders F.'s profielfoto
    Manders F. heeft een recensie geschreven voor Kong's Garden

Als de kleinkinderen (10- 8 en 7 jaar) bij ons logeren, willen ze altijd naar Kong's Garden in St. Willebrord om daar te wokken.

Ze vinden dat ze daar niet stijf op een stoel hoeven te zitten, er is zelfs in een andere ruimte een piepklein glijbaantje, waar ze tussendoor even gebruik van maken. Vooral de grote keuze in toetjes spreekt hen enorm aan. Personeel is vriendelijk en het eten prima. En opa en oma genieten er ook van.

10. Manders F.'s profielfoto
    Manders F. heeft een recensie geschreven voor Het Koetshuis

Na ruim een maand rondgetrokken en uit gegeten te hebben in Frankrijk, vandaag gegeten bij Het Koetshuis in Etten-Leur.

Werkelijk zeer goed verzorgd, alles smaakte voortreffelijk en een prima bediening. Daar kunnen de Franse restaurants waar we hebben gegeten niet aan tippen, en vooral niet qua bediening.

Herfstkeuzemenu 4 gangen €32 en 3 gangen voor €28.

Zeer aan te raden en we komen zeker terug.

Eén minpuntje vonden wij: de huiswijn was erg vlak van smaak.

11. Manders F.'s profielfoto
    Manders F. heeft een recensie geschreven voor Bistro de Herberg

2x tijdens onze vakantie in Zeeland hier gegeten. De eerste keer een maandmenu, heerlijk en goede prijs-kwaliteit.

De 2de keer hanteerde men geen maandmenu meer, erg jammer. We hebben toch wel erg goed gegeten en de bediening is zeer vriendelijk en correct. Je moest wel contant betalen, er kon niet gepind worden, terwijl dat wel op de site staat.

We zullen zeker weer hier teruggaan. Alleen jammer dat de muziek best hard staat, al zijn dat gezellige Nederlandse nummers.