• Lid sinds 30 april 2011

De Vriendschap

Boxmeer

De Schans

Geffen

Maik heeft nog geen foto toegevoegd

1. Maik's profielfoto
    Maik heeft een recensie geschreven voor De Schans
    Nederlands Geffen

Afgelopen nieuwjaarsdag wezen eten. Het eten (de wok) heeft te weinig saus en duurt vrij lang voor je geholpen wordt omdat er maar 1 kok stond voor zowel de wok als de bakplaat. Dan over de hygiëne te spreken die in 1 woord dramatisch is. De eigenaresse loopt zonder hoofddeksel rond achter het eten en roert/schept het eten om terwijl de koks netjes een hoofddeksel dragen. De vrouw heeft lange blonden haren en die hangen over haar schouder aan de voorkant en dat moet dan ook de eigenaresse zijn. Wat is het nut als de koks dit wel doen en zij niet. Slechte voorbeeld geven dus. Daarnaast komt er een balk vanuit de bovenverdieping door het plafon heen bij het buffet gedeelte (warm). Aan die balk zit stof en ander vuil wat boven het eten hangt. Daarnaast ook bij het warme gedeelte/bakplaat, aan de boog waar je doorheen loopt hangt overal stof aan het plafond. De slierten hangen gewoon naar beneden. Het is echt niet goed schoon daar.

Eten is ook niet voldoende warm en kan direct gegeten worden. Voor de prijs die je betaalt is dit veel te duur. Zelfs voor de helft van het geld zou ik dit zeker niet aanbevelen.

Het enige positieve vond ik de bar en de keuzes uit koffie.

3,1
  2. Maik's profielfoto
    Maik heeft een recensie geschreven voor De Vriendschap

Erg goed gegeten. Bediening was erg vriendelijk tegen ons en de jongeman deed zijn best voor je.

We zijn hier vaker wezen eten en komen er dan ook graag terug. Eten smaakt altijd perfect, leuke kaart en gewoon een knus en gezellig restaurantje.