Activiteiten van MADpalace

1. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Anno54

Aan de buitenkant en eerste indruk als je naar binnen loopt is het restaurant wat kaal. Maar je wordt achterin of buiten op het nette terras geplaatst, waar het erg sfeervol is ingericht.

De gastvrouw is echt super vriendelijk en heeft altijd een glimlach. Wat mij betreft mag ze echter iets vaker vragen of ik nog iets wil drinken.

Het eten is echt heel goed voor een prijs die ook niet te duur is. De gevulde kersen met kriek-bier-ijs als dessert een echte verrassing. Smaken zijn goed in balans, maar snijbonen-garnituur is een beetje flauw. Heb in dezelfde prijsklasse wel ooit beter gegeten, maar ik heb hier ook zeker genoten. Zoals op veel plekken weinig keuze in speciaalbieren. Zoete witte wijn valt wel in de smaak.

2. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Juffrouw Tok

Veel over dit restaurant gehoord. Vandaag met een gote groep hier gegeten en dan begrijpen we dat er niet veel speciale wensen mogelijk zijn. Voor de vegetariers in dit kip-restaurant zijn echter ook twee mogelijkheden aangeboden.
    Als vleesliefhebber had ik een kipsalade vooraf (eigenlijk veel sla, tomaat en uit met wat croutons en blokjes gerookte kip). Dit kun je ook heel makkelijk en lekkerder zelf maken met producen uit de supermarkt. Hoofdgerecht waren echt de slechtste spare-ribs die ik ooit heb gezien. Dikke donkergroene stengels die taai en vol met pezen zitten. Ik ben geen liefhebber van deze kruiden-marinade maar de kwaliteit van het vlees is echt beneden alle peil. Als nagerecht een whiskeyglas met dame blanche; ook niet echt iets om naar huis te schrijven.
    De man die onze buitenlandse collega's moest bedienen sprak helaas slecht engels, dit hadden ze beter kunnen organiseren. Verder wel net en vriendelijk personeel. Service dus een voldoende.
    Ook de sfeer is leuk en heeft een meetje een authentieke mediterraanse sfeer. Niet heel bijzonder maar net. Zelfs de achteringang bij de parkeerplaats zit goed in de verf en ziet er fris uit.
    Zal dit restaurant helaas niet snel aanraden.

4,5
  3. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor De Dorps Herberg

Met een grote groep collega's uit Taiwan hier gegeten. Bediening is zeer net, correct, en kan alle gerechten in goed engels uitleggen. Super!
    Kwaliteit van het eten is geweldig. Wij hadden het verrassingsmenu. Mooie bereidingen van vis in het voorgerecht met een prachtig seizoensgerecht als hoofdgang.
    Decor vind ik persoonlijks iets teveel tierlantijn en oubollige boerderij-taferelen. Dit kom je wel eens bij grootmoeders tegen maar dat vind ik niet echt heel mooi voor een restaurant met zo'n moderne gerechten.

4. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor La Palmera

Bij aankomst denken we eerst dat we verkeerd zitten omdat het gebouw op een oud cafe in een arbeiderswijk lijkt. Wat dat betreft nodigt het hier niet uit om te eten, als je het al herkent als restaurant. Ik zou hier eerlijk gezegd niet eens naar binnen gaan om effe wat te drinken na een lange dag fietsen. Bij binnenkomst herkennen we toch wel een restaurant al is aan het interieur niet veel gedaan om je echt in een sfeervol restaurant te voelen. Daarbij komt nog dat de serveerster in een veel te strak hempje rondloopt en de kok zijn trainingspak soms komt laten zien, beiden wel twee spontane fanatieke jongeren. Verder vonden we de penetrante geur op het toilet (die in je kleren blijft hangen) en de walm afvoer-geur uit de keuken erg onaangenaam.
    Dan het eten. Eigenlijk wel een verrassing nadat we de sfeerimpressie op ons hadden laten inwerken. De hapjes werden best snel gemaakt en smaakten ook goed. Natuurlijk zat er wel eens een taaie mossel bij en was niet alles super-vers, toch hebben we heerlijk genoten van de pittige garnaaltjes, de tonijnsalade en de broodjes (we hadden onbeperkt tapas eten, normaal 16 euro). Verder waren de gerechten niet heel bijzonder maar op het niveau dat je thuis makkelijk zelf zou kunnen maken.
    Jammer ook dat oog voor detail ontbreekt in dit restaurant. Van de 4 kaarten bevatten er 3 een oud menu waar nog een dessert op staat dat ze niet meer hebben. De sangria bevat fruit inclusief schil waardoor je dat niet lekker met een lepeltje zou kunnen opeten.
    Toch wens ik de jonge mensen veel succes met hun zaak.

5. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft gereageerd op een recensie van De Clown

Leuke recentie: geschud pakje melk, die houden we erin! Verder gewoon goed, niks aan de hand :D.

6. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Vida Pura
    Internationaal Valkenswaard

Na weken volle bak was er vandaag eindelijk plaats toen we reserveerden. Het was ook niet heel druk vandaag en volgens de gastheer komt dat door het weer en het restaurant heeft geen terras. Wel heel vriendelijk dat de gastheer even een babbeltje aan tafel komt maken. Hij vertelt dat hij benieuwd is naar hoe wij de avond gaan beleven, maar komt na afloop eigenlijk niet meer praten.

Over het eten kunnen we kort zijn: hier zit het echt wel goed. De risotto was de beste die ik ooit gehad heb, maar de lamsfilet was aan een kant perfect maar aan de andere kant wat minder gaar en daardoor eigenlijk te taai. Het dessert was echter weer super met heerlijke smaken. De prijs is echter niet mis, dus dan is elk klein foutje natuurlijk niet netjes. Wederom veel aandacht voor wijn maar het assortiment speciale bieren is erg mager.

Het is een hippe moderne witte zaak met nette bediening (alleen de sportschoenen passen er niet bij). Men vraagt bij een leeg glas of we nog iets willen drinken en ook als we op het einde de rekening willen vragen loopt er nog genoeg bediening rond.

7. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor De Gouverneur

Een heel sfeervolle zaak met gezellig terras. De bouwwerkzaamheden maar vooral ook de drukke N69 hebben naar mijn idee geen negatieve invloed op de sfeer (we zaten op het terras).
    Bediening is net en correct. Al vond ik het een beetje raar dat we bij binnenkomst op een afstandje gewezen werden naar de tafel waaraan we konden zitten. Verder had men natuurlijk een aperitief kunnen aanbevelen, maar goed het is geen sterren-restaurant. Er werd in ieder geval regelmatig gevraagd of we nog iets wilden drinken!
    We kregen vandaag (met korting) een uitgebreide proeverij en dat heerlijk genieten. Vooral de gemarineerde zalm en zalm-tartaar was een topper! Het paprika-soepje was even wennen. Helaas een erg beperkte bierkaart, waarschijnlijk hebben ze een uitgebreide wijnkaart?
    Ik zou hier zeker nog eens a-la-carte willen gaan eten. De prijzen zijn echter wel wat in het hogere segment.

8. MADpalace's profielfoto
    MADpalace is Paul gaan volgen.
  9. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Het Grote Kabouterbos

Op internet hadden we al gezien dat er genoeg speelmogelijkheden voor kinderen zouden zijn bij dit pannekoekenhuis. Op zaterdag was het hier extreem druk (wat de bediening ook meerdere malen bevestigde) en moesten we wel wat lang wachten op onze pannekoek (wat de bediening ook netjes vantevoren had aangegeven). De smaak was echter prima en de kinderen vermaken zich prima met de diverse speeltoestellen en de leuke kabouterhuisjes. Op zondag een wandeling gemaakt door o.a. het kabouterbos en na afloop hier nog een ijsje gegeten. Het is niet altijd makkelijk om je kind in de gaten te houden, en we waren hem dan ook even kwijt ... toch wederom genoten op een druk terras met drukke bediening. Ook vandaag was men wel weer een beetje de structuur kwijt. Nu hadden ze toch een dag de tijd gehad om te anticiperen op het mooie weer zou je zeggen ... of kreeg de ijsmeester een burning out? De ijsjes zijn wel heel leuk in diverse smaken voor kinderen met manna of met spekjes bijvoorbeeld.

10. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor FrieteRia

Na een dagje flink wandelen in het kabouterbos zochten we een eenvoudig friettentje. Via TomTom kwamen we bij Friet Ria uit. De omgeving was wat vreemd aan de rand van een industrieterrein maar het terras is bezet dus dat moet goedkomen.

Binnen waan je je in een sjiek modern restaurant waar herhaaldelijk het woord "FrieteRia" genoemd staat maar geen friet te krijgen is ... het heet hier allemaal Pattat! Waarom is het dan geen PattatteRia?

Verder erg vriendelijke bediening, goed op elkaar ingespeeld, zeker geen chaos of druktemakerij. Bediening aan tafel was ook zeer goed, zeker als je er aan denkt dat we gewoon in een friettentje zaten!

Zou er zeker terugkomen als ik weer eens in de buurt was.

11. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft gereageerd op een recensie van Hajé De Aalscholver

Als extra'tje kregen wij bij aankomst hotelkamer een gratis drankje aangeboden en mocht ons kind een presentje uitzoeken. Ook bij het ontbijt lag voor hem een kleurplaat met kleurpotloden klaar als extra'tje.

12. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Hajé De Aalscholver

We hadden aan dit restaurant een overnachting geboekt voor weinig in verrassend mooie kamers. Besloten om ook hier het ontbijt te nemen. Wederom zeer nette gastvrije bediening. Twee mensen van ons gezelschap waren vegetarisch en toen dat gemeld werd, werd het voorbereidde ontbijt meteen aangepast. Er was niet veel alternatief (ham weg en extra vers eitje bakken) maar het werd wel snel en correct afgehandeld. Ook konden we genoeg koffie, toast, melk, vers sap, appelsap uit flesje, etc. bijkrijgen. Niet een extreem verrassend ontbijt maar voor een wegrestaurant aan de A6 vond ik het een leuke lokatie met goede bediening. Waar de kamers echter goedkoop waren, vond ik het ontbijtje van rond de 9 euro wel prijzig voor wat je krijgt.

13. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Wokpaviljoen

Onbeperkt eten en drinken met een vrijgezellenfeest. Het eten was van hoge kwaliteit, zover je van kwaliteit kunt spreken bij een woktent. Helaas ook hier de fout dat het vlees meegekookt wordt met de groenten om vervolgens tijd te winnen bij het wokken zelf. Verder veel lekkere bijgerechten en goede service bij opmerkingen. Ondanks dat we alles afgekocht hadden werd ons toch goed in drank voorzien. Alleen hiervoor al een pluim.

14. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Mama DI Kookt

Uniek concept van tapas uit de Italiaanse keuken! Deze uitvoering is ook echt goed, in tegenstelling tot de kwaliteit bij een andere variant met de Aziatische keuken.

Binnen stond een tafel klaar (reservering) maar het was ook geen probleem als we buiten wilden zitten. Later toen het koud was stond er nog steeds een tafeltje binnen klaar, en ook die overgang ging gewoon soepeltjes.

Onbeperkt hapjes eten, dan ben je al snel bang voor het niveau van de gerechten, maar we hebben op een varkenshaas die iets te ver door was na, niks kunnen ontdekken.

Na elk gerecht dat we op hebben, wordt meteen gevraagd of we nog een volgend gerecht willen bestellen. Zelfs als de zaak vol zit, krijgen we nog steeds redelijk snel onze gerechten. Ook wordt er ruim voldoende voorzien in drankjes. Prima dus.

En dat voor een "onbeperkt" prijs van 21,95 kun je hier een heel leuke gezellige avond beleven met voor ieder wat wils. Daarnaast is het ook een mooie moderne zaak, dus zeker geen vreetschuur.

15. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Borgondia

MADpalace

Ik kom hier regelmatig langs gereden maar vanuit de auto heeft deze lokatie mij nooit echt getrokken. Bij binnenkomst is het echter een best leuke sfeer. De serveerster die het werk doet komt wat onzeker en onervaren over, maar ze is verder heel vriendelijk en netjes. Er is nog een tweede mede"werker" aanwezig maar die is alleen aan het internetten achter haar laptop?

We kwamen hier terecht via een aanbieding en mochten enkele hoogstandjes uit de keuken proberen. Nou, echt hoogstandjes vonden we het niet, maar we hebben toch een lekkere en leuke avond gehad. Sommige gerechten zijn wel heel simpel (plakjes brie en plakjes brood) terwijl andere gerechten heel verrassend zijn (uiensoepje met koriander en een kaasbroodje).

Leuk om hier nog eens te gaan eten als we met de fiets in de buurt zijn. Keuze uit verschillende kleine hapjes en je kunt het zo duur maken als je zelf wil.

Heel erg positief vond ik de Bierkaart die ik in veel restaurants mis. Er stond niet heel veel bijzonders op, maar het was toch een mooie leuke en gevarieerde kaart.

6,3
  16. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor De Watermolen van Opwetten

MADpalace

Speelse inrichting met straks design en ouderwetse spulletjes; alleen jammer dat mijn stoel uit elkaar viel. Wij waren hier vanwege een aanbieding en voor die prijs hebben we zeker goed gegeten, maar ik vraag me af of de normale prijzen rechtvaardig zijn. De bediening is vriendelijk maar kijkt waarschijnlijk niet vaak naar programma's van Herman den Blijker of Willem Reimers; ze hadden anders veel meer drank kunnen verkopen! Toch vreemd als je bijna gratis zit te eten dat men zo weinig moeite doet om drinken te verkopen. Ik blijf me daar altijd weer over verbazen en daarin is dit restaurant echt geen uitzondering.
    Verder ook met de dodenherdenking een nette 2 minuten stilte in de hele zaak. Alles bij elkaar een leuke lokatie, lekker eten en op zich vriendelijke bediening.

17. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor ISA'S
    Italiaans Helmond

Vorig jaar gingen we spontaan naar de finale van HerrieXXL. Dit jaar eindelijk een reservering kunnen plaatsen in het toch wat kleine restaurantje.

Bij binnenkomst worden we niet meteen opgewacht maar Isabelle zelf komt meteen achter de bar vandaan om onze jas aan te nemen. Helaas is er als we weg willen gaan niemand van bedienend personeel in de winkel waardoor we dan maar besluiten om heel langzaam de jas aan te doen. Verder is de service precies zoals we bij de programma's van Herman leren: verkoop een aperitiefje, vraag regelmatig of men nog iets wil drinken, en het water van het sponsored brand. De aanbevolen aperitiefjes vielen trouwens erg goed in de smaak! En ook bij navraag naar speciaalbieren wist de bediening toch wel wat zaken op te noemen.

Dan het eten. Goed en heel goed, maar ik vraag me af of dat de soms wat hoge prijzen altijd kan rechtvaardigen. De ossobuco vond ik wat minder, evenals de tonijncarpaccio met heel veel paprika. De eend, maar vooral ook de tiramisu waren daarentegen een van de beteren. Maar de topper was wat ons betreft toch echt de spaghetti die we bij enkele gerechten kregen. Ik zou zo een paar borden van die pure pasta op kunnen!

18. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft The Longhorn toegevoegd als favoriet restaurant
    • Steakhouse
    Eindhovensedijk 35 Oirschot
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  19. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor The Longhorn

Hier al vaker gegeten en zo ook onlangs met een aantal collega's. De spare-ribs waren minder dan ik gewend ben. (hoeveelheid leek minder, de marinade leek minder en zelfs de kwaliteit van het vlees was minder).

Verder goed en leuk geholpen al zou men nog net iets vaker om drinken mogen komen vragen (zoals op zoveel plekken).

De sfeer blijft leuk met de pinda's op de vloer en de grote schalen vlees!

20. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor De Verwennerij

Een kale en kille zaak zonder sfeer. In de grote ruimte staan al weinig tafels, maar als deze ook nog allemaal leeg zijn op een zaterdagavond dan is dat vreemd. Af en toe komen er wat bekenden van de bediening binnen lopen, die blijken later een paar deuren verder op straat te hangen.

Het eten is goed, maar niet meer dan dat. Pizza's zijn prima en het concept van zelf samenstellen is ook leuk. Je kunt voor hetzelfde geld echter ook op ander locaties goede pizza eten. Van een hoofdgerecht van 20 euro (aanbeveling van de chef) had ik misschien iets meer verwacht. Ook al was het een mals stuk vlees met een goede smaak.

Bediening was vriendelijk, maar de functie van een verveelde oudere medewerker was geheel onduidelijk.

Oudere updates

Meer updates