• Lid sinds 10 maart 2017

Krommenie

Madelon & Marc heeft nog geen foto toegevoegd

1. Madelon & Marc's profielfoto
    Madelon & Marc heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Tamme boer

Bij binnenkomst direct een warm gevoel en je voelt je meteen te gast zoals het hoort. Wij waren met onze twee kinderen en die vonden het binnen knus en gezellig.
    De kaart is vrij beperkt, maar er staan lekkere gerechten op. De carpaccio en het vis trio vooraf smaakten erg goed. Als hoofdgerechten de kogelbiefstuk, malse kipsaté en de spareribs was niets op aan te merken. Niet te veel groente erbij in aparte schaaltjes, maar dat vinden wij niet belangrijk.
    Onze jongens namen nog een toetje, chocolade soufflé met chocolade ijs en cheese cake; ze vonden het heerlijk. De hele avond echt hele fijne bediening, dat vinden we belangrijk.
    Een aanrader, maar wel reserveren want dit restaurant zit altijd vol en dat is niet zo gek.

2. Madelon & Marc's profielfoto
    Madelon & Marc heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Woensdagavond gegeten en bleek themaweek (Antipasti) met diverse verschillende hapjes, koud en warm. Erg leuk!
    Hele vriendelijke ontvangst door gastvrouw Liliane en geeft meteen een warm gevoel van welkom. Prosecco vooraf smaakte heel fris en goed. De nieuwe kok naast Marcello doet het erg goed, want de gerechtjes waren allemaal even lekker. We kozen voor bijpassende wijnen, voornamelijk wit. Evenals voorgaande keren springen de wijncombinaties met het eten er in positieve zin uit. Echt opvallend goed en kunnen veel restaurants nog wat van leren.
    De witte wijn, je rook het 'Italiaanse platteland' in het glas en de smaak was voortreffelijk.
    Porties waren meer dan genoeg. De rekening na afloop viel ons heel erg mee.
    We hebben 3 uur en een kwartier gezeten, dus dit is echt een avond uit en vooral heerlijk genieten.
    We komen hier ongeveer 1 à 2 keer per jaar en we blijven bij dit heerlijke restaurant terugkomen. Een pareltje in Krommenie en een aanrader wat ons betreft. Onze complimenten voor Marcello & Liliane.