• Lid sinds 21 juli 2012

Le Thai Cuisine

Deventer

Madelon Brehmer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Madelon Brehmer's profielfoto
    Madelon Brehmer heeft een recensie geschreven voor Le Thai Cuisine

Mijn vriend en ik gaan in september naar Thailand en wilden alvast ervaren wat het Thaise eten inhoud. Nou als het eten in Thailand net zo goed is als hier dan gaat dat helemaal goed komen. We werden heel gastvrij ontvangen. Mijn vriend kende toevallig de serveerster, dus het kan ook zijn dat dat ook te maken had met de goede service. Maar de service was erg netjes. We kregen een rode wijn van het huis. En toen we wilden afrekenen kregen we nog van het huis een koffie en een thee die we bij de bar mochten opdrinken. De eigenaar kwam ook nog een paar keer langs, we hebben het toen ook nog over Thailand en het Thaise eten gehad. Zijn vrouw staat in de keuken en komt ook uit Thailand. Daarnaast hebben zo nog een kok die ook uit Thailand komt. Ze koken dan ook authentiek Thais en maken alle curry's zelf. Ik heb echt heel lekker gegeten. En alles smaakte, vooral de ossenhaas, hhmmmm. Wij hebben een drie gangen menu genomen en we kregen allemaal verschillende (kleine) gerechten, met daarnaast rijst. Op het einde van de avond zaten we lekker vol. Niet teveel, maar precies goed. Ik heb al een aantal mensen de tip gegeven om daar te gaan eten en die hadden ook alleen maar complimenten. Echt een goed restaurant. Wij gaan vanavond daar weer lekker Thais eten.