Activiteiten van Madelief

1. Madelief's profielfoto
    Madelief heeft een recensie geschreven voor La Piccola Italia

Leuk voor een keer, leuk voor een tweede keer. Sommige gerechten zijn echt heel goed naar ons idee. Bij anderen lijkt het niet altijd te gaan om verse maar ingeblikte ingrediënten. Of in ieder geval om goedkope ingrediënten. Al met al toch een leuke avond gehad met een goede bediening. We willen zeker nog meer gaan proeven!

2. Madelief's profielfoto
    Madelief heeft een recensie geschreven voor El Fuego

Voor een toeristen restaurant is dit eigenlijk uitzonderlijk goed. Je wordt netjes behandeld en het eten is ook gewoon goed. De spare ribs zijn zeer goed bereid. De te kiezen combinaties in het menu ook zeer interessant. Wat een beetje jammer is dat je dan met een piepklein bordje eenmalig een beetje salade mag opscheppen. Jongens gooi dat buffet gewoon open! Het komt zo zunig over. Er staan vrij veel tafels, want de tent mag wel 2 x volledig vol gestuwd worden per avond. Maar alles bij elkaar is dit toch echt wel een aanrader als je in Domburg wat wil gaan eten.

3. Madelief's profielfoto
    Madelief heeft een recensie geschreven voor Ellis Gourmet Burger

Na een bezoek aan MAS hier voor een lunch geweest. UITSTEKEND! Mijn vrouw had een dieetwens die op ongewoon professionele wijzen werd ingewilligd. Haar eigen glutenvrije boterhammen werden gebruikt en zelfs zeer leuk verfraaid opgediend met een vegetarisch gerecht. Kijk, dan ben je geen prutser, maar dan weet je hoe het hoort!

De hamburger van dit franchise concept is uiteraard goed getest. En dat proef je. Ik denk wel dat dit de beste was die ik ooit geproefd heb. Zeer goede aangename formule waar wij zeker voor een lunch vaker te vinden zullen zijn!

4. Madelief's profielfoto
    Madelief heeft een recensie geschreven voor De Tamboer

Vorige week zondag 10 september zomaar even hier gegeten. Het is uiteraard geen toprestaurant maar daar was ik ook absoluut niet naar op zoek. De Spare ribs waren echt goed. Niet van dat eindeloos voorgekookte spul maar met genoeg bite en een lekkere marinade. Eens een keer niet die ellendige vlaamse frites maar het in mijn ogen veel smakelijker normale formaat. Mijn vrouw had een vegetarisch gerecht. Op zich best aardig alhoewel de quiche vrijwel alleen gevuld was met spinazie. daar kunnen natuurlijk veel meer groenten in verwerkt worden. Ik begrijp nooit waarom dat soort eenvoudige kansen gemist worden. De service was van goed niveau. Het is een beetje het wegrestaurant + gevoel maar toch leuk voor een keertje. Zeker als tussendoortje. De prijzen zijn navenant.

5. Madelief's profielfoto
    Madelief heeft een recensie geschreven voor Amigo

Uiteraard gaat het altijd om de verhouding prijs/kwaliteit. In dit restaurant klopt die verhouding.
    De gerechten die wij mochten proeven waren van goed niveau. Goed vlees, perfecte bereiding en ook de bijgerechten van meer dan voldoende kwaliteit. De bediening straalt een positieve houding uit.

De saladebar is goed gevuld en de huiswijn is een goede Argentijnse wijn die ik toevallig herkende uit het Sligro assortiment. Maar dit is een goede wijn en niet iets uit de 2 liter flessen die veel restaurants als huiswijn uitgieten.

De entourage is gezellig, de muziek prima. Ja, we hebben hier een aangename avond beleefd en komen wellicht nog eens terug.