• Lid sinds 18 december 2010

Gooische Wok

Huizen

Maarten heeft nog geen foto toegevoegd

1. Maarten's profielfoto
    Maarten heeft een recensie geschreven voor Gooische Wok

Wat ik van het restaurant vind? Ik was hier met mijn ouders laatst gaan eten. (mijn ouders wonen er in de buurt)

Ten eerste is het heel makkelijk gelegen, in het centrum van Huizen waardoor het makkelijk te vinden was en daarnaast wisten we allemaal wel waar de Graaf Wichman is (gebouw waar ze in zitten).

Daarnaast was het wel een mooie ambiance en sfeer: echt gewoon heel mooi! Ik heb echt genoten van alle dingen die ze daar hebben en ook vers. Dit is naar mijn mening echt gewoon ongelooflijk lekker en natuurlijk gezond.

Qua bediening vond het ik het wel okay. Ja, ik zag dat het heel druk was en dat zegt ook weer iets over een restaurant. Ik ga liever naar een restaurant waar het druk is dan waar het rustig is omdat het iets zegt: waarom komen alle mensen hier? Omdat het goed is.
    Dus een tip aan de restauranthouders: neem meer serveersters in dienst op drukke dagen, geen negatieve opmerking maar gewoon een tip, dus als jullie dit lezen; handige tip ;-)

Andere dingen wat ik goed vond is dat de koks heel goed hebben gekookt, mam als je dit leest, je was het met me eens, ja, ze kunnen beter dan jou koken.

Kom ik terug? Jazeker! Ten eerste is het luxe, lekker en mooi. Maar vooral goedkoop! Een fantastische prijs/kwaliteit verhouding. Over een paar maanden gaan we overigens ook mijn opa's 76e verjaardag daar vieren met 50 man. O ja, als je met een grote groep komt, dan krijg je wat extra's; wij krijgen dan 10 gratis flessen wijn erbij - fantastisch gewoon de mensen die deze zaak runnen!