• Lid sinds 20 februari 2010

't Zusje

Eethuis Ali Baba

Midori

Apeldoorn

Maarten ter Braak heeft nog geen foto toegevoegd

1. Maarten ter Braak's profielfoto
    Maarten ter Braak heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Echt een super concept waarbij de uitvoering ook perfect is.
    Het eten is veelzijdig, afwisseld (als je er vaak komt, dus een wisselende kaart) en uiteraard ook lekker.
    De bediening is netjes, werkt vlot en is erg behulpzaam.
    Het is geen vreetschuur, dus je moet er wel de tijd voor nemen. Een avondje van half 6 tot half 11 is geen uitzondering.

Wij komen er redelijk "vaak" omdat het gewoon genieten is, niet zo propperig is en gewoon gezellig.
    Ik raad dit restaurant aan bij vrienden, familie en aan mensen die er niet eens om vragen haha.

2. Maarten ter Braak's profielfoto
    Maarten ter Braak heeft een recensie geschreven voor Midori

We komen hier regelmatig omdat we dol zijn op de warme gerechten. Ontvangst en bediening is niet altijd even top. Erkenning heeft ook ongeveer 20 keer gekost (dus 20 keer langskomen in een krap jaar tijd en men doet nog steeds of ze je niet kennen. Klantenbinding was slecht. Nu is dat wel beter). Vorige week zijn we hier ook geweest en hebben langer dan een uur zitten wachten op de 2e ronde. Het briefje was verkeerd neergelegd. Na ruim 2 uur te hebben gezeten en 2 rondjes te hebben gemaakt, moesten wij helaas al weg ivm verjaardag. Wel jammer van het geld op dat moment. Kwaliteit van het eten is prima. Je krijgt wel waar voor je geld.

3. Maarten ter Braak's profielfoto
    Maarten ter Braak heeft een recensie geschreven voor Eethuis Ali Baba

Zojuist heerlijk gegeten bij Ali Baba. Leuke tent. Schoon, netjes en prima bediening.

4. Maarten ter Braak's profielfoto
    Maarten ter Braak heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees-Indisch Lettele

Afhaal is zeker goed. Alles zit netjes in magnetronbakken, zodat je makkelijk kunt opwarmen als je het allemaal niet op kunt.

Kwaliteit is ook prima. (vooral de babipangang is niet te zoet en niet te scherp)

Loempia van het huis is ook een aanrader.

Is een opengesneden loempia met stoofvlees en babipangsaus. (gok ik)

Lopend buffet was ook prima en lekker. Voor 10,95 kun je er niets van zeggen. Aanvullen duurde soms wat langer, maar we waren daar net toen het superdruk was. (wellicht geen goede reden, maar oke, voor ons was het niet hinderlijk)

5. Maarten ter Braak's profielfoto
    Maarten ter Braak heeft een recensie geschreven voor Nieuw Peking
    Chinees-Indisch Twello

Voorheen was dit restaurant perfect.

We hebben hier zeer vaak gegeten, a la cart, wok en afhaal.

De prijs was toen goed.

Sinds een aantal jaar zit er een andere eigenaar in. Lie zelf is verkast naar Amsterdam en de koks zijn blijkbaar meegegaan met hem.

We vinden het eten nu ondermaats.

Veel drukte, a la carte en wok zijn gemengd (niet altijd even fijn, aangezien je vaak bewust voor a la carte kiest)

De kwaliteit van het eten is ook achteruit gegaan.

De babi pangang is een stuk slechter geworden, zo ook het ei (weet even de benaming niet meer).. De tipan (met ossenhaas) is totaal anders en heeft niet meer een bijzondere smaak.

Al met al wordt het steeds minder en daarom komen wij hier ook niet meer.

Blijkbaar zijn wij niet de enige, aangezien het voorheen altijd superdruk was. Wanneer je ook maar kwam, er zaten altijd wel mensen bij de afhaal of a la cart/wok.

Dat is nu een stuk minder geworden. Heel veel minder.

Wij vinden het jammer dat het zo achteruit is gegaan, aangezien dit onze favo Chinees was. (zelfs familie uit Hengelo kwamen naar Twello toe voor deze Chinees :D)

O ja, en prijs/kwaliteitverhouding is behoorlijk krom.

Sinds de nieuwe eigenaar erop zit, zijn de prijzen fors omhoog gegaan. Dat is 1 ding wat zeker is!

2,7