• Lid sinds 29 juli 2013

1. Maarten en Suzanne's profielfoto
    Maarten en Suzanne heeft een recensie geschreven voor Restaurant Paradijs

Zelden in mijn leven in zo'n bouwval geweest wat zich een restaurant noemt. Op aanraden van familie die er regelmatig Chinees halen een keer binnen gelopen. Ik schrok me rot. Spinnenwebben aan het plafond. vette vinger afdrukken op de glasplaten van de tafels. De schrootjes aan het plafond boven de bar, vol vieze vlekken. Het plafond laat op sommige plekken los. Het meubilair erg versleten. Scheuren in de muren, die zichtbaar in geen jaren meer geschilder zijn. Lege emmers van ingrediënten en oliën lagen gewoon buiten in de voortuin. Het verf bladert van de kozijnen af. Het ziet eruit als of er 15 jaar lang niks aangedaan is. Mijn wederhelft wilde graag Sushi. Deze besteld in combinatie met Sashimi, Bij thuiskomst bleek de tonijn in de sashimi verkleurd en had deze bruine randen. Kortom het zag er niet vers en fris uit. Tonijn hoort geurloos te zijn, en deze had een muffe geur. Opgebeld met de zaak. Vervolgens schiet de eigenaar alleen maar in de verdediging. Hij liet ons als klant niet eens uitpraten. Hij zei dat we de tonijn vergoed konden krijgen. 14,50 euro van de dikke 60 die we betaald hadden. Tijdens het bestellen voelde wij ons al vies in de zaak. Zoals ik hierboven heb beschreven. Vervolgens ben ik terug naar het restaurant gereden. Ik trachtte het uit te leggen. Ik kreeg er geen woord tussen. De man was onbeschoft en erg vreemd in zijn gedrag. Ik vroeg hem om een stukje te proeven. Vervolgens duwt deze man 3 stukken tonijn in zijn mond met de opmerking, kijk u goed wat ik doe? Na ongelooflijk veel gezeik bood hij ons 25 euro aan. Ik zag een tafeltje met klanten zitten, ik heb vervolgens de tonijn gepakt en ben naar de tafel gelopen om zijn klanten de bedorven Tonijn te laten zien en ruiken. Voor het zover was bood hij ons 50 euro. We hebben deze aangenomen en zijn gegaan. Zelden ben ik zo behandeld en ben ik in zo'n vieze zaak geweest. Deze man is gestoord in zijn gedrag en handelen. Hij verdient 1000 euro omzet per jaar aan onze familie die erg regelmatig bestellen. Dat is ook afgelopen. Als deze man gewoon ons geld had terug gegeven ipv de discussie op te zoeken (immers klanten moet je niet af gaan zeiken), dan was het klaar. Wat is 60 euro voor hem op 1000 euro op jaarbasis? Voor ons veel, voor hem een tevreden klant. Hier komen wij dus nooit meer en ik roep iedereen op om het zelfde te doen. Dit is een smerige onhygiënische zaak. Nooit en nooit meer.