• Lid sinds 24 juni 2013

't Schrobbelerke

Zoutelande

M.Verhees heeft nog geen foto toegevoegd

1. M.Verhees's profielfoto
    M.Verhees heeft een recensie geschreven voor 't Schrobbelerke

Wij waren afgelopen week uit eten met onze dochter, schoonzoon en kleinkind van bijna 2 jaar bij Restaurant Het Schrobbelerke in Zoutelande.. We hebben ontzettend heerlijk gegeten en het was fantastisch hoe kindvriendelijk deze eetgelegenheid is. Onze kleinzoon werd verwend met een fijne kinderstoel, een kleurplaat met kleurtjes, een blokkenpuzzel en een autootje. Het stond allemaal al klaar. Wat heeft het manneke zich vermaakt tot we allemaal tegelijk ons eten kregen geserveerd. Uw personeel is ook erg vriendelijk en gastvrij, kortom een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Op deze manier kun je met een klein kind uit gaan eten.

2. M.Verhees's profielfoto
    M.Verhees schreef:

Op deze manier kun je met een klein kind uit gaan eten.