• Lid sinds 29 december 2014

Mats

Egmond aan Zee

Van der Valk

Sneek

M.vanWilligen heeft nog geen foto toegevoegd

1. M.vanWilligen's profielfoto
    M.vanWilligen heeft een recensie geschreven voor Mats

Van dit restaurant hadden wij, mede door de goede recensies op deze website, echt veel meer verwacht.

Het begon al met een ober die naar onze mening erg gemaakt "vriendelijk" over wilde komen. Alles duurde lang, voordat er iemand aan tafel kwam, voordat er drankjes kwamen, het eten, maar zelfs de lege borden van tafel halen duurde echt lang.

Nu zijn wij echt wel mensen die de tijd nemen om lekker te dineren, maar na een lange strandwandeling hadden wij toch best trek en vonden wij een uur tijd tussen het voor- en hoofdgerecht echt veels te lang. Misschien was er iets fout gegaan, maar dan ga ik er toch vanuit dat dat even netjes gemeld wordt.

Ons voorgerecht was overigens lekker, echter viel het hoofdgerecht tegen. Een Tournedos die Medium Rare besteld is, mag niet Medium Plus geserveerd worden. De risotto met 3 coquilles en 4 gamba's zag er mooi uit, maar was erg romig van smaak en echt weinig.

2. M.vanWilligen's profielfoto
    M.vanWilligen heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Sneek

Prachtig restaurant met een warme ambiance. De bediening mag wat losser en spontaner zijn, maar misschien is dat wel friezen eigen. Het eten is beter dan het gemiddelde Van der Valk restaurant.
    Wij komen hier vast nog een keer als we er onderweg langs komen.

3. M.vanWilligen's profielfoto
    M.vanWilligen heeft een recensie geschreven voor Sens
    Mediterraans Utrecht

Heerlijk gegeten bij Sens, voor ons was het interieur iets te hip, maar dat is smaak, uiteraard. Wel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een bezoek waard.