• Lid sinds 27 augustus 2010
Van restaurant:

Kade 60

Den Helder

M. van Puijenbroek heeft nog geen foto toegevoegd

1. M. van Puijenbroek's profielfoto

Beste Thea,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven. Wij zijn echter erg verrast door deze score en betreuren het dat u uw feedback pas meld via een recensie wanneer u thuis bent. Wij zeggen niet dat bij ons alles vlekkeloos verloopt, maar staan er wel voor dat we een misser netjes en naar wens zullen oplossen. Daar moeten we alleen wel de kans voor krijgen. Dan had deze recensie zeker anders uitgepakt.

We hopen jullie graag nog een keer te mogen ontvangen om het tegendeel te kunnen laten ervaren.

Met vriendelijke groet,
    De Koekenbakkers

2. M. van Puijenbroek's profielfoto

Beste Ellen,

Bedankt voor je recensie. We nemen onze recensies altijd zeer serieus en bespreken deze om te kijken hoe we zaken anders of beter kunnen doen.

Jammer dat jullie een bezoek aan ons zo hebben ervaren. Wij hopen dat jullie wel lekker hebben gegeten.

Met vriendelijke groet,
    Pannenkoekenhuis De Koekenbakkers

3. M. van Puijenbroek's profielfoto

Beste Daan,
    Wij horen graag u verhaal en zouden het zeer op prijs stellen als u contact met ons op neemt.
    mvg De Koekenbakkers

4. M. van Puijenbroek's profielfoto
    M. van Puijenbroek heeft een recensie geschreven voor Kade 60
    Internationaal Den Helder

Vanavond op eerste kerstdag heerlijk genoten van het Kerstmenu. De hertenbiefstuk was heerlijk. Kon niet kiezen uit twee desserts, dus heb ik ze allebei maar besteld. Eigenaar heeft het goed voor elkaar. Graag weer tot snel