• Lid sinds 6 februari 2012

De Pastorie

Sint-Oedenrode

De Pelgrim

Mariahout

M. van Kasteren heeft nog geen foto toegevoegd

1. M. van Kasteren's profielfoto
    M. van Kasteren heeft een recensie geschreven voor Effe
    Eetcafé Overloon

Gisteren 3-gangen verassingsmenu gegeten. Was erg lekker en meer dan prima voor dat geld. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

2. M. van Kasteren's profielfoto
    M. van Kasteren heeft een recensie geschreven voor De Pastorie

Gisteren geluncht. Het was erg druk en nadat we gevraagd hadden voor een tafel, kregen we een tafel toegewezen. Omdat we bang waren voorlopig niet aan de beurt te komen en de drukte me wat benauwde, besloten we op te stappen. Bij het naar buiten gaan werden we aangesproken en werd er beloofd snel bediend te worden. Dat gebeurde inderdaad, binnen korte tijd hadden we onze drankjes en onze bestelde salades. Dat hadden we niet verwacht. Bovendien werden we diverse keren belangstellend aangesproken of alles naar wens was. Zoveel service en compassie met de klant heb ik zelden meegemaakt. Oh, en de salades waren prima.

3. M. van Kasteren's profielfoto
    M. van Kasteren heeft een recensie geschreven voor De Pelgrim

Afgelopen zaterdag gegeten bij De Pelgrim en dat was een goede ervaring. Vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer en een leuk restaurant. Er is een uitgebreide menukaart met ook nog een leuk maandmenu en dat alles tegen schappelijke prijzen. We hebben prima gegeten. Keurig opgemaakte borden, smaakvol eten en ook nog eens voldoende. Je hebt hier echt het gevoel dat je welkom bent. De mensen willen zonder overdreven te doen je een leuke avond of middag te bezorgen. Alle complimenten, ga zo door! Zeker een aanrader dus!

4. M. van Kasteren's profielfoto
    M. van Kasteren heeft een recensie geschreven voor Hanssen

Modern ingericht restaurant met een redelijke sfeer. Erg hoffelijke bediening. Wereldkampioen in amuses. We kregen er maar liefst 6 stuks. Waren best lekker. Erg mooi opgemaakte borden, ware schilderijen. Dat wekt natuurlijk wel verwachtingen. Jammer dat die niet echt waargemaakt werden. De smaak van de gerechten van het bestelde menu waren beneden verwachting. Ook die van de a la carte gerechten waren niets bijzonders. En dat hadden we toch wel verwacht van een restaurant in deze prijsklasse. Niet echt klantvriendelijk is het ontbreken van de a la carte menukaart op de website. Misschien is het verstandig om de menukaart wel op de website te plaatsen en meteen uit te breiden naar wat gerechten in een ietwat goedkopere prijsklasse. Dat zal meer garantie geven om als restaurant te overleven in deze wat moeilijkere economische tijden.

5. M. van Kasteren's profielfoto
    M. van Kasteren heeft een recensie geschreven voor Thermae Son
    Nederlands Son

Werd hoog tijd dat iemand een recensie over de brasserie schreef. Is prettig restaurant om in te vertoeven, lekker ruim met vriendelijk personeel. Ruime parkeergelegenheid. Mooie uitgebreide menukaart, die bovendien vriendelijk geprijst is. Prima en betaalbare verrassingsmenu's. Een restaurant voor iedereen, particulier of zakelijk, en voor iedere beurs maar toch met voldoende allure in de entourage en in het eten. Mooi opgemaakte borden, zonder dat overdreven "picasso gedoe" zoals bij sommige nouvelle cousine restaurants. Smaakvol eten in goede hoeveelheden tegen betaalbare prijzen. Wat wil je tegenwoordig nog meer. Best de moeite waard om uit te proberen.

6. M. van Kasteren's profielfoto
    M. van Kasteren heeft een recensie geschreven voor De Meulen
    Nederlands Oirschot

Afgelopen vrijdag gegeten in restaurant De Meulen.
    Het is een sfeervol restaurant met een chique uitstraling en nette bediening. Lekker gegeten en met de heerlijke broodjes erbij ook nog voldoende en dat is tegenwoordig met die nouvelle quisine lang niet overal het geval. Is zeker een aanrader. Om niet voor verassingen komen te staan is het wel aan te raden van te voren via internet de menukaart te raadplegen. Bijvoorbeeld: voor de liefhebbers van soep, er staat er maar eentje op. Aandachtspunt: voel je niet verplicht om het diner te beginnen met een aperatief a €4,95. of een fles water a € 4,00. te bestellen. Toen de serveerster ons kwam vragen welke wijn we wilden drinken terwijl we het aperatief nog eens niet op hadden kwam dat toch een beetje opdringerig over. Verder zoals eerder gezegd nette en vlotte bediening en restaurant is zeker een aanrader.