Het Oude Pakhuis

Rotterdam

Café Sjiek

Schiedam

1. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor Alfanos
    Midden-Oosters Rotterdam

Personeel en baas merkbaar zonder enige ervaring in de horeca. In de keuken zag er erg vies en smerig en zeker niet onderhouden uit. Ik denk dat de eigenaar zelf niet veel met horeca op heeft. Het eten was niet goed van smaak en de bediening was totaal klantonvriendelijk. Beter een afhaalzaak met bezorgen misschien van maken. Deze zaak gaat het niet worden, een ieder die er 1× geweest is komt er nooit meer.

1,6
  2. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor Woo Ping

Bestellen hier regelmatig op de woensdagavonden, altijd goed en lekker eten. Ook de bestellingen worden snel gebracht waardoor het eten nog voldoende warm is. Aaanrader is de gebakken spek, die vind mijn moeder altijd het lekkerst.

3. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor Baumann Eetcafe

Wij hebben er vorige week gegeten met 4 personen voor een heel aangename prijs ! De keuze was gevallen op het weekmenu wat op het krijtbord stond. Dit begon met gebakken garnalen in de knoflook gebakken, daarna witte vis in de mosterdsaus en french koffie toe. Het was heerlijk smaakvol en toen we de rekening kregen met al onze drankjes waarbij 2 flessen witte wijn zaten we nog onder de 100 euro! Wij gaan er zeker binnenkort weer eens langs.

4. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor Café Sjiek

Ik sta er versteld van dat dit super goede restaurant nog niet één recensie heeft. Sjiek maakt deel uit van een grote restaurant keten en eerlijk is eerlijk, ze zijn allemaal super!

Professionele bediening, de kok maakt er een heerlijk culinair hoogstandje van. De lokatie is ronduit idyllisch te noemen, echt schitterend gelegen daar vlakbij de oude sluis daar aan het water. De tijd lijkt er 100 jaar stil te hebben gestaan, alles is helemaal keurig in de oude stijl.

Echt een aanrader om er een keer heerlijk culinair uit je dak te gaan, wel zeker een week vooraf reserveren is onze ervaring, iedere avond vol daar.

5. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor De Kleine Visser

Super leuk en lekker wat je ook neemt op de kaart, de kok Rudo komt ook altijd na afloop even vragen wat we van zijn kookkunsten vonden.

De wijn, de muziek, de sfeer, het personeel, alles is er echt top.

De prijs is wat hoog ten opzichte van andere restaurants, maar eerlijk is eerlijk, het geld wel waard.

6. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor ZUMA
    Nederlands Schiedam

Omdat we het altijd leuk vinden een nieuwe zaak een eerlijke kans te geven zijn we er met 6 personen naar binnen gegaan op een doordeweekse avond. Fijn dat er pal voor de deur goede parkeergelegenheid is.

Echter het eten is gewoon niet smaakvol, alles smaakt hetzelfde! Er zit in Vlaardingen pal aan de A20 ook een sushi restaurant waar alles veel smaakvoller is!

Verder heeft het personeel het erg hoog in de bol, er kan geen vriendelijk woord vanaf. Behalve een Nederlands blond meisje die de uitzondering was ten opzichte van de rest.

Kennelijk moet je blij zijn er te mogen zitten ofzo, nee dit is niet de juiste houding naar klanten toe anno 2014

3,3
  7. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor Restaurant Polderpoort

Heerlijk gegeten, veel meer smaak aan het eten dan bij de andere sushi restaurants. Complimenten aan de koks!

Het was gezellig vol en de sfeer was super leuk. Ook fijn dat je voor de deur gratis kan parkeren, iets wat bij andere restaurants nog wel eens een probleem is.

8. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor Maxima Dos
    Zuid-Amerikaans Spijkenisse

We wonen sinds 3 wkn. in Spijkenisse en gingen eens op zoek naar het centrum.
    Maxima Dos leek ons een goede keus en we hebben daar 2x tournedos besteld met wat witte wijn.
    We zijn correct bediend en het eten werd binnen 15 min. geserveerd.
    Het waren wel jonge bediende's (studenten.?) maar wat wil je als je 15 euro voor een hoofdgerecht betaald, wat elders 27 euro zou kosten !
    Wij zijn heer erg tevreden en zullen zeker snel weer terug komen.
    Maxima Dos zullen we zeker onze vrienden aanbevelen

9. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor Het Oude Pakhuis

Na de koopavond in de drukke winkelstraat ernaast voor het eerst eens de stap naar binnen gewaagd.
    Buiten stond hele leuke decoratie de klanten naar binnen te lokken overigens.
    Omdat ik alleen was heb ik aan de bar hertenbiefstuk gegeten met een overheerlijke saus, het was super lekker.
    De zaak ziet er knus en gezellig uit, de mensen achter de bar vormen een leuk team.
    Zeker dat ik hier nog eens naar binnen loop !

10. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor De Koemarkt

Afgaande op de uitstekende recencies hier eens een kijkje wezen nemen samen met mijn vriendin.
    De zaak ademt een en al leuke sfeer uit en de uitbaters zijn gewoon hele leuke en gezellige mensen.
    Daarnaast is het eten ook nog eens van uitstekende kwaliteit en het cirkeltje is rond.
    Hier gaan wij nog vaak een keertje terugkomen !

11. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor Prego
    Italiaans Schiedam

Afgelopen zondagavond hier voor de eerste maar zeker niet de laatste keer gegeten in dit rustieke grachtenpand vol met leuke, oude details. Ons voorgerecht was mosselen in de schelp gekookt. Het hoofdgerecht was een wildschotel. Alles was van topkwaliteit echt culinair eten! De hele zaak staat qua afwerking op zeer hoog niveau, ook de toiletten schitterend verzorgd. Voor mensen die van uit eten houden op niveau zeker een aanrader.

12. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor Nico van der Ree

buiten:
    eten:
    vers en smaakvol kleine maar gevarieerde kaart 10
    geen lange wachttijden ! 10
    rekening;
    pinnen of contant en aangenaam geprijsd 10 !

Kortom, aanrader om eens heen te gaan !
    Wij hadden er zeker geen spijt van.

13. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor Paradijs
    Chinees-Indisch Vlaardingen

Van Vlaardingen naar Zoetermeer verhuisd, maar komen nog regelmatig bij ons " Eet Paradijs ".

Zeer vriendelijke eigenaar die zeer begaan is met de tevredenheid van de klanten, het eten is er altijd heerlijk en smaakvol.

Wel gerecht je ook neemt, alles is er super!

De inrichting is ook heel sfeervol, zelfs de stoelen met luxe pluche bekleed.

Wij kunnen het weten want we komen er al 6 jaar.

Ook prettig dat je altijd in de directe omgeving gratis kan parkeren en dan zelfs overdekt naar het restaurantje kan lopen!

14. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor Simpel eten en drinken

Gezellig eetcafe.
    Wat lastig voor ouderen, veel trappen om naar binnen te komen en steile trap naar soort kelder voor de toiletten. Rommelige inrichting en vreemde muur in het midden van het eetcafe, die de zaak in 2 helften splitst, middels smalle doorgang met elkaar verbonden. Krappe zit, de tafels staan echt te dicht op elkaar. Het eten is goed, maar ook niet meer dan dat.

4,9