• Lid sinds 29 oktober 2016

't Achterhuus

Ruinen

M. Ogrinc heeft nog geen foto toegevoegd

1. M. Ogrinc's profielfoto
    M. Ogrinc heeft een recensie geschreven voor 't Achterhuus
    Pannenkoekenhuis Ruinen

Helaas viel de keuze in pannenkoeken op de menukaart tegen en vonden wij niet snel een pannenkoek naar onze keuze. Daarom o.a. een naturel pannenkoek besteld (à € 6,30) waarbij je extra ingrediënten à € 1,80 per ingrediënt kon bijbestellen. Op de rekening werd deze naturel pannenkoek met 3 extra's echter voor € 12,60 in rekening gebracht (omschreven als een champignonpannenkoek à € 9,- + 2 extra's) terwijl dit € 11,70 moest zijn. De bediening was jammer genoeg een beetje kort af en er kon geen bedankje af voor de fooi die we bij het afrekenen toch nog gaven (ondanks de rekenfout, die ze in tweede instantie toegaven en corrigeerden en het feit dat ze bij binnenkomst de drank al kwamen opnemen terwijl wij nog met de jassen aan stonden en nog moesten gaan zitten. Toen wij nog zichtbaar de menukaart aan het bekijken waren, kwam men al vragen of wij een keuze hadden gemaakt; geen juiste inschatting van het klantengedrag dus). Alles bij elkaar helaas geen echte voldoende, terwijl het eten best nog smaakte (om positief af te sluiten)!

5,5