• Lid sinds 29 december 2013

Boschmolenplas Panheel

Heel

M.Houben heeft nog geen foto toegevoegd

1. M.Houben's profielfoto
    M.Houben heeft een recensie geschreven voor Boschmolenplas Panheel

Een werkelijk schitterend restaurant gelegen aan het water.
    Maar wij hadden een beetje een rare avond!

Goede ontvangst met een lekkere bubbel aangeboden in verschillende prijsklasse's, tevens de optie om een oester of pata negra te nuttigen bij de bubbel.

Aan tafel begint het al snel vreemd de 1e gang is een vrij stevig gerecht van eend met 2 redelijk grote stukken eend die niet bij alle tafelgenoten even warm meer was.
    Omdat de gastheer niet van rood terug naar wit wil/kan krijgen we een rose geschonken bij deze gang.
    Rose in December kan prima maar als ik dit in een restaurant krijg heb ik altijd het gevoel dat ze de zomerrestanten nog even willen opmaken bij een groter gezelschap.

2e gang stukje schelvis wat goed van smaak was en de 3e gang een cocuille gerechtje wat ook een vrij licht gerecht was en wat in mijn ogen de 1e gang had moeten zijn.
    Het hoofdgerecht is vervolgens een flink stuk Limburgse hoen, dus gevogelte, 2x vis en weer gevogelte!
    Terwijl we bij het hoofdgerecht toch hadden gehoopt op een lekker stukje vlees.
    De wijnen mogen wel iets guller geschonken worden want een wijnarrangement kost toch ruim 30 euro, we moeten regelmatig vragen om bijgeschonken te worden.

En als we vervolgens 25 euro moeten betalen voor het overigens lekker brood is een beetje jammer.
    Maak dan het menu wat duurder denk ik dan, ook het miezerig chocolaadje bij de afsluitende koffie maakt niet veel goed.

Zoveel potentie en dan helaas geen voldoening.
    Ze krijgen geen onvoldoende want de bediening was netjes en zeer gastvrij, hopelijk is het de volgende keer beter.