• Lid sinds 9 mei 2012

ABC Restaurant

Velp nb

BBQ Restaurant

Apeldoorn

M@gda heeft nog geen foto toegevoegd

1. M@gda's profielfoto
    M@gda heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Heerlijk eten, voor iedereen is er altijd wel iets wat je lust, er is zoveel keus! Vriendelijke mensen in het restaurant en bij de receptie. Eten is goed verzorgd en erg smakelijk bereid. Verder is het ook een schoon restaurant en alles is ook nog eens goed bereikbaar voor mensen met een handicap! Wat wil je nog meer? De reden dat ik voor de sfeer een lager cijfer gegeven heb komt vanwege het feit dat het, als je in de centrale ruimte zit, wel erg druk is! Verder is er ook een speelmogelijkheid voor kleine kinderen! Helemaal goed dus!

2. M@gda's profielfoto
    M@gda heeft een recensie geschreven voor BBQ Restaurant

M@gda

Ik kan vertellen dat we een gezellig begin van de avond bij BBQ restaurant Apeldoorn hebben gehad met onze gewonnen vakantieveilingenbon.
    Het eten was zeer smakelijk en goed verzorgd!! Alles zag er netjes en vers uit!
    Het vlees, de vis, maar vooral die verse salades.. mjammie!! Ook werd alles, als men maar dacht dat het bijna op was, onmiddelijk weer vers aangevuld.
    Ook voor het team, onze complimenten, zeer attent en vriendelijk, dus houden zo!!
    Het zou zomaar mogelijk zijn dat we nog een keer bij jullie binnen komen vallen..
    Voor wie gezellig in een ongedwongen sfeer lekker wil eten, prima lokatie. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed en lekker eten.
    Voor wie het weten wil, garnalen die "eng" wit zijn, zijn gewoon nog niet gaar die moet je aan een spies rijgen en op de BBQ laten garen, lekker met een beetje kruidenboter!!

Wij hebben lekker gegeten bij BBQ restaurant Apeldoorn.