• Lid sinds 14 november 2010

Tong Fong

Soest

De Paddestoel

Hollandsche Rading

m b heeft nog geen foto toegevoegd

1. m b's profielfoto
    m b heeft een recensie geschreven voor Tong Fong
    Chinees-Indisch Soest

Diverse malen hier gegeten maar helaas gaat de kwaliteit erg achteruit. Nu zelfs 2 x een haar in het eten gevonden Gemeld en laten zien. We kregen een drankje ter compensatie maar we hadden liever het drankje betaald en lekker gegeten dan de rest van het menu moeten doorspitten. Voor ons is dit helaas de laatste keer.

2. m b's profielfoto
    m b heeft een recensie geschreven voor De Paddestoel

groupon code gekocht zie hier de voorwaarden:

Je groupon is op maandag t/m zaterdag te gebruiken en zes maanden geldig, vanaf 9 september 2011 t/m 7 maart 2012
    Je kan zoveel groupons kopen als je wil
    Op zaterdagen en groepen groter dan 5 personen reserveren o.v.v. Groupon verplicht, zie je groupon
    Niet geldig op nationale feestdagen en tijdens vakanties
    Niet geldig i.c.m andere acties
    Groupon geeft ook recht op EUR 9 korting voor twee personen bij een bestelling van de à la carte kaart

zijn met 2 personen geweest op maandag dus reserveren o.v.v van groupon is NIET verplicht
    2 pannenkoeken besteld van de kaart waren echt wel lekker
    maar bij de volgende bestelling [was maar 1 met ijs werd ons gevraagd of wij een groupon bon hadden dit bevestigd werd ons medegedeeld dat deze niet op de kaart stond er was een aangepaste kaart speciaal voor groupon en dit moest bij bestellen vermeld worden na duidelijk gemaakt te hebben dat dit niet nodig was en hebben de voorwaarden laten lezen aan het personeel ze gaven ons gelijk en verder werd er niks mee gedaan dus de pannenkoek die besteld was ging niet door of we moesten een andere pannenkoek [zonder ijs] bestellen
    aangegeven dat dit duidelijk vermeld moest worden in het restaurant/site omdat dit dus niet aan de verwachtingen voldeed bij aankoop groupon bon staat dus duidelijk bij onbeperkt maar dit moet dus zijn onbeperkt aangepast
    jammer dat een bedrijf/restaurant zich zo laat kennen een goede recensie doet meer als nu een 1 voor de service