Activiteiten van Lyna Kant

1. Lyna Kant's profielfoto
    Lyna Kant heeft gereageerd op een recensie van Tijsterman

Beste Sander, we hebben inderdaad begrepen dat jullie deze avond niet tevreden waren over ons buffet. Dat vinden wij ontzettend spijtig. De heer Tijsterman heeft u en uw 3 gasten zoals een goed gastheer betaamd alternatieven aangedragen,. Jammergenoeg kon u zich hier niet in vinden en konden we hetgeen u graag wilde niet aanbieden. Uiteraard nemen wij u feedback mee in onze bedrijfvoering om te zorgen dat de volgende keer al onze gasten met een tevreden gevoel naar huis gaan.
    Toch wil ik u graag persoonlijk uitnodigen om toch nog een bezoek aan ons te brengen om u een andere beleving te geven. Ik hoor graag van u of u van deze uitnodiging gebruik maakt.
    Hartelijke groet, Lyna

2. Lyna Kant's profielfoto
    Lyna Kant vindt de recensie door Sander voor Tijsterman leuk

Vanavond kerstdiner daar gegeten. Er was een lopend buffet, Toen onze tafel aan de beurt was bij het dessert waren er alleen nog wat restjes over. Het personeel kon dit niet voor de groep van een man of 10, die nog geen dessert had opgeschept, oplossen. Veel gemopper onder de gasten in het restaurant. Bij afrekenen sprak ik de eigenaar nogmaals aan op het feit dat het dessert nergens op leek, omdat het bijna op was. Hij gaf 10 euro korting. Wij gaan hier niet meer naar toe. De kwaliteit is onder de maat. Het was altijd een leuk restaurant, maar daar is niet van over.