• Lid sinds 12 september 2011

Loods

Terschelling West
  2. 2
Nieuwe recensie

lydia heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. lydia's profielfoto
    lydia heeft een recensie geschreven voor Loods

de sfeer is hier fantastisch, wat wil je ook anders met zo'n uitzicht. Het eten was heerlijk en klopt prima met de prijs kwaliteit verhouding. De service is een puntje van aandacht maar met de drukte die er was toen wij er zaten begrijpelijk.
    Al met al echt voor herhaling vatbaar!

2. lydia's profielfoto
    lydia heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Hekseketel

Erg ervaring. Ik heb hier nu twee keer gegeten en beide keren precies dezelfde slechte ervaringen gehad. De groente die ze serveren zijn doorgekookt en als je vraagt of ze de groente iets minder ver door willen koken dan de vorige keer krijg je als antwoord dat kan niet ze zijn vanmiddag al gekookt. Niet echt lekker naar mijn idee aangezien wij er pas om 20.30 zaten. De bediening is rond uit associaal. Je vraagt om een tafel dat kan niet want die willen ze vrij houden. Komt er een half uur laten een eilander binnen die even een biertje komt drinken en er wel geteld vijf minuten zit. worden wij dus gewoon met zijn drieen aan een veel kleiner tafeltje gezet. De salade bar is niet vers komt allemaal uit blik. Beetje jammer zo'n bar is toch makkelijk vers te onderhouden zeker in het hoogseizoen. De kaasfondue is niet vers! Jammer! Voor de prijs kwaliteit verhouding erg slecht!!