Activiteiten van Luut

1. Luut's profielfoto
    Luut heeft een recensie geschreven voor Biesenhof
    Nederlands Geleen

Prachtige locatie, slecht eten en nog slechtere service. Bediening was ronduit onbeleefd en wist niet eens hoe ze de tafel moesten dekken. Salade met scampi waren een paar blaadjes sla en een schijfje komkommer met 3 kleine garnaaltjes erop, kun je echt geen scampi noemen. 2 Hoofdgerechten werden niet gebracht, kregen we pas toen de rest al klaar was met eten. Mijn zalm met kreeftsaus was doorbakken en de saus smaakte alleen maar heel erg zout, geen kreeft aan te proeven. We hadden aardappelkroketjes gevraagd ipv friet, kregen toch friet. Meerdere keren om aardappelkroketjes gevraagd, deze kwamen niet. Vervolgens had de bediening het lef om de aardappelkroketjes tijdens het afruimen pas op tafel te zetten. Dessert zou een brûlée met mango smaak zijn. Geen mango aan te proeven. Ook op drinken moesten we heel lang wachten en meerdere keren om vragen. Zelf bestelde ik een speciaalbiertje waarvan gezegd werd dat deze op was, toen ik naar het toilet ging zag ik het echter gewoon in de koeling staan. Al met al een hele slechte ervaring.

1,2